طلا و ارز

قیمت دلار امروز 3 مرداد 1403 / دلار در منطقه حساس درجا زد

به گزارش افق میهن:






در دو روز گذشته قیمت دلار در کانال هشتم کریدور پنجم بازگشایی و معامله شد. این اسکناس از نیمه های تیر در مسیر نزولی با نزول پلکانی قرار داشت و در کانال هفتم راهرو فوق الذکر در نوسان بود. معامله گران افزایش قیمت دلار در اواسط هفته جاری را دلیل افزایش تقاضا از سوی شرکت ها و افزایش قیمت اسکناس دلار در مرکز مبادلات ارزی می دانند.



به گزارش افق میهن، قیمت دلار روز سه شنبه در منطقه قیمتی بازگشایی شد و تغییری نکرد. اسکناس دلار از کریدور ۵ در نیمه اول کانال ۸ معامله می شد که بازارها در روز چهارشنبه باز شدند.

اسکرین شات 24 ژوئیه 2024 در 12:16:22 ب.ظ

قیمت دلار در حالی بین کانال های هفتم و هشتم کریدور پنجم در نوسان است که معامله گران بدبین امیدوارند با رسیدن اخبار مساعد منجر به کاهش بیشتر قیمت اسکناس آمریکایی شود. فعالان بازار ارز می گویند کاهش انتظارات تورمی، خوش بینی سیاسی و تزریق اخبار به منظور خبر درمانی، قدرت دلار را برای کاهش بیشتر افزایش می دهد.

کارشناسان اقتصادی بر این باورند که اگر موضوع روابط با سایر کشورها جدی گرفته شود و اقداماتی برای رفع تحریم ها انجام شود، دلار برای بازگشت به میانه کانال پنجم آماده می شود.

ریتم بازار ارز کاهش یافت

لازم به ذکر است قیمت درهم روز چهارشنبه با ۱۰۰ تومان کاهش به ۱۵ هزار و ۷۹۰ تومان معامله شد. قیمت تتر ۵۸ هزار و ۴۰۰ تومان با ۱۰۰ تومان افت محدود بود.

لازم به ذکر است روز چهارشنبه اسکناس دلار ۴۷ هزار و ۵۰۴ تومان و حواله دلاری ۴۳ هزار و ۹۸۶ تومان فروخته شد و قیمت بر خلاف روز گذشته تغییری نکرد.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا