طلا و ارز

قیمت دلار امروز 30 اردیبهشت 1403

به گزارش ایران تحلیل:






قیمت دلار امروز نیز مانند روزهای گذشته ۳۰۰ تومان کاهش یافت و به کریدور پنجم سقوط کرد. تحلیلگران اقتصادی پایین ترین نقطه فعلی نرخ دلار را مرحله هفتم کریدور پنجم می دانند که روز یکشنبه از دست رفت.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت دلار امروز بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ تومان کاهش یافته است. در زمان نگارش، اسکناس ایالات متحده در کانال ۶ کریدور ۵ معامله می شود. معامله گران روند نزولی قیمت ها در تمامی بازارها به ویژه در بازار خودرو و بورس را یکی از عوامل کاهش قیمت دلار در بازار آزاد می دانند.

اسکرین شات 19 مه 2024 در 12:26:15 ب.ظ

فشار تقاضا مانع از سقوط دلار می شود

فعالان بازار ارز روند قیمت دلار را در روزهای آینده با نوسانات کاهشی پیش بینی می کنند و کف حمایتی بعدی این لایحه را نیمی از کریدور ۵۰ هزار تومانی می دانند.

لازم به ذکر است که اقتصاددانان انتظار کاهش کمتر از نصف کریدور ۵۰ هزار تومانی دلار را ندارند و معتقدند فشارهای تقاضا مانع از کاهش بیشتر قیمت دلار می شود.

قیمت ارزهای اصلی با دلار تهران مرتبط بود

لازم به ذکر است امروز قیمت درهم در کانال ۱۵ هزار تومانی با افت ۱۰۰ تومانی کاهش یافت و به قیمت ۱۵ هزار و ۷۸۰ تومان معامله می شود. تتر با کاهش از ۶۰۰ تومان به ۵۷۰۰۰ ۱۰۰ تومان معامله می شود.

نکته قابل توجه این است که اسکناس و حواله دلار در روز یکشنبه بدون تغییر قیمت معامله شد. اسکناس دلار ۴۴ هزار و ۸۶۸ تومان و حواله دلاری ۴۱ هزار و ۸۹۴ تومان فروخته شد.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا