طلا و ارز

قیمت دلار امروز 30 بهمن 1402

به گزارش ایران تحلیل:






قیمت دلار امروز با دامنه نوسان در محدوده معاملاتی روز گذشته باقی ماند. این اسکناس دارای نوسان محدود ۵۰ تومانی است. برخی از معامله گران حرکت صعودی قیمت این اسکناس را پیش بینی می کنند.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت دلار امروز در کانال جدید با نوسانات محدود معامله شد. اسکناس آمریکایی در سطح اول کانال هفتم کریدور ۵۰ هزار تومانی در نوسان است. رشد تقاضای پایان سال و دست خالی بازارسازان از دلایل روند صعودی قیمت دلار در روز گذشته و ماندن آن در این محدوده در روز جاری است.

اسکرین شات 19 فوریه 2024 در 12:45:33 ب.ظ

در خصوص اقدامات کلان دولت برای مهار تورم، تحلیلگران اقتصادی معتقدند که سیاست گذار با تزریق منابع به بازار ارز در هفته های اخیر توانسته قیمت دلار را در محدوده پایین معاملاتی کریدور ۵۰ هزار تومانی تثبیت کند. اما بازگشت قیمت دلار به روند صعودی با توجه به تقاضا در پایان سال قابل پیش بینی بود.

امروز دوشنبه سی ام است بهمن قیمت درهم با ۱۳۰ تومان افزایش به قیمت ۱۵ هزار و ۵۳۰ تومان معامله می شود. تتر نیز با ۲۰۰ تومان افزایش ۵۶۵۰۰ تومان است.

قیمت پوند انگلیس با ۳۳۰ تومان افزایش به ۷۱ هزار و ۵۹۰ تومان رسید. یورو امروز با ۲۱۰ تومان افزایش به ۶۱ هزار و ۱۶۰ تومان معامله می شود.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا