طلا و ارز

قیمت دلار امروز 30 تیر 1403

به گزارش افق میهن:






قیمت دلار امروز با نوسان محدود در محدوده معاملاتی در آخرین روز هفته گذشته باز شد. در آغاز معاملات امروز، درهم با افزایش محدودی مواجه شد و قیمت تتر در حد دلار باقی ماند.



به گزارش افق میهن، قیمت دلار امروز ۳۰ شنبه است تیر هفته گذشته با نوسان محدود ۱۰۰ تا ۲۰۰ تومانی در محدوده معاملاتی بازگشایی شد. معامله گران حرکت فعلی قیمت دلار را به تلاش های بازارساز و اخبار سیاسی بی سر و صدا نسبت می دهند.

تصویر 20 ژوئیه 2024 در 12:25:44 ب.ظ

به گفته فعالان اقتصادی، موضوع حذف ارز ترجیحی برای ۴۸۵ قلم کالای مطرح شده در روزهای اخیر باعث افزایش تقاضا در بازار آزاد ارز می شود، اما این موضوع نتوانست سوخت لازم را برای رشد قیمت دلار در ابتدای بازار فراهم کند. بازار ارز در ابتدای هفته علاوه بر این، تمامی تلاش‌های سیاست‌گذاران نشان می‌دهد که با وجود برخی سیگنال‌های سیاسی نامطلوب در کشورهای منطقه و برخی تنش‌ها میان اسرائیل و یمن، قیمت دلار افزایش نخواهد یافت.

اقتصاددانان فراز و نشیب محدود قیمت اسکناس های آمریکایی را عادی می دانند و فرض می کنند که نوسانات فعلی دلار محدود است و روند به حساب نمی آید.

قیمت ارزهای اصلی با ثبات دلار همراه شد

لازم به ذکر است امروز قیمت درهم با ۵۰ تومان افزایش به ارزش ۱۵ هزار و ۷۳۰ تومان معامله شد. قیمت تتر روز شنبه ۳۵۰ تومان کاهش یافت و روی ۵۷ هزار و ۳۰۰ تومان ایستاد.

لازم به ذکر است روز شنبه اسکناس دلار ۴۶ هزار و ۹۱۰ تومان و حواله دلاری با حدود ۱۰۰ تومان افزایش ۴۳ هزار و ۸۰۱ تومان فروخته شد.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا