طلا و ارز

قیمت دلار امروز 30 دی 1402

به گزارش ایران تحلیل:






قیمت دلار در ابتدای اولین روز هفته با ۵۰ تومان کاهش آغاز شد. معامله گران بر این باورند که قیمت در هفته گذشته دو هزار و ۲۵۰ تومان افزایش یافته است و این محاسبه برای شروع روند صعودی در حال استراحت است.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت دلار امروز در اولین معامله نقدی با کاهش محدود ۵۰ تومانی آغاز شد و در لحظه تنظیم این خبر با قیمت ۵۳ هزار و ۶۵۰ تومان معامله می شود.

اسکرین شات 20 ژانویه 2024 ساعت 11:46:56 ق.ظ

این اسکناس در نیمه آخر هفته تحت تاثیر اخبار حمله موشکی سپاه به برخی مواضع تروریست ها در اربیل، عراق، سوریه و پاکستان و همچنین حمله پاکستان به سراوان افزایش یافت و در هفت روز افزایش یافت. با ۲۲۵۰ تومان. با این وجود، کارشناسان اقتصادی بر این باورند که دلار با اخبار مثبت می تواند وارد کانال های قیمتی پایین تری شود، اما اگر این خبر به بازار نرسد، قیمت این اسکناس دوباره افزایش می یابد.

تحلیلگران بازار مالی انتظار دارند قیمت دلار در هفته جاری با احتمال تسخیر محدوده های قیمتی ۵۴ تا ۵۶ هزار تومان در محدوده های بالاتری حرکت کند.

قیمت دلار امروز در بازارهای اطراف در حال کاهش است. دلار سلیمانی با افت ۵۰۰ تومانی به ۵۳ هزار و ۸۵۰ تومان رسیده است. دلار هرات با قیمت ۵۲ هزار و ۶۵۰ تومان معامله می شود. قیمت درهم امارات ۷۰ تومان کاهش یافت و با قیمت ۱۴ هزار و ۷۸۰ تومان معامله می شود.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا