طلا و ارز

قیمت دلار امروز 31 اردیبهشت 1403

به گزارش ایران تحلیل:






قیمت دلار روند صعودی روز یکشنبه در بازار امروز را معکوس کرد و در نیمه بالای کانال هفتم از کریدور پنجم معامله شد. بازار ارز امروز در تعادل است.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت دلار امروز در نیمه بالای کانال هفتم از کریدور پنجم معامله شد و روند عرضه و تقاضا مانند روزهای گذشته در تعادل است. اگرچه معاملات روز دوشنبه در بازار آزاد ارز شانسی برای کاهش بیشتر ندارد، اما این روند صعودی هم نیست.

اسکرین شات 20 مه 2024 ساعت 12:16:20 ب.ظ

قیمت دلار روز گذشته تحت تاثیر سانحه بالگرد ریاست جمهوری در بازار پشت خط قرار گرفت و برای ساعاتی بالا رفت و در کریدور ششم قرار گرفت، اما همزمان با بازگشایی معاملات نقدی امروز، قیمت دلار به بازار بازگشت. راهرو پنجم

کارشناسان اقتصادی بر این باورند که بازار ارز و طلا از جمله بازارهایی هستند که درصد بالایی از سازگاری با رویدادهای روز را نشان می دهند و بازارهای مالی بیشترین تأثیر را از اخبار می بینند. آنها تصور می کنند که نوسانات قبل از انتشار اخبار شدیدتر است و رویدادها پس از آشکار شدن و علنی شدن مشکلات تأثیر خود را از دست می دهند.

اسکناس های دلار و حواله ها کاهش یافت

لازم به ذکر است قیمت درهم امروز در کانال ۱۶ هزار تومان افتتاح شد اما در ادامه معاملات با افت ۸۰ هزار تومانی در کانال ۱۵ هزار تومانی قرار گرفت و در حال حاضر با قیمت ۱۵ هزار و ۹۲۰ تومان معامله می شود. تتر با قیمت ۵۸۰۰۰ و ۱۵۰ تومان معامله می شود.

لازم به ذکر است اسکناس دلار و حواله در روز دوشنبه کاهش می یابد. اسکناس دلار ۴۴ هزار و ۸۱۱ تومان و حواله دلاری ۴۱ هزار و ۸۴۰ تومان فروخته شد.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا