طلا و ارز

قیمت دلار امروز 4 بهمن 1402

به گزارش ایران تحلیل:






امروز قیمت دلار ۴۰۰ تومان افزایش یافت و به کانال ۵۵ هزار تومان رسید. برخی اقتصاددانان این روند صعودی را ناپایدار می‌دانند، اما معامله‌گران معتقدند اگر دلار به پایین‌ترین حد ۵۲ هزار تومان بازمی‌گشت، هفته گذشته کاهش می‌یافت.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت دلار امروز چهارشنبه روی ۴ است بهمن مانند روزهای دیگر هفته گذشته روند صعودی داشت. این اسکناس با رشد ۴۰۰ تومانی کانال ۵۵ هزار تومانی را فتح کرد و با قیمت ۵۵ هزار و ۵۰ تومان معامله می شود.

اسکرین شات 24 ژانویه 2024 در 11:57:45 ق.ظ

تحلیلگران بازار ارز رشد قیمت دلار تا پایان سال را در محدوده ۵۵ هزار تومان پیش بینی کرده بودند که امروز مقاومت این تبصره شکسته شد. این رشد با وجود تاکید مستمر بانک مرکزی بر سیاست های تثبیت کننده محقق شد.

نهاد پولی کشور معتقد است این افزایش قیمت باعث انحراف کوتاه مدت نرخ ارز از نرخ مورد نظر یا هدف بانک مرکزی می شود و تلاش دولت برای حفظ ثبات بازار ارز است.

لازم به ذکر است قیمت دلار امروز چهار است بهمن ۱۴۰۲ در بازارهای اطراف در حال افزایش است. دلار سلیمانی با ۹۰۰ تومان افزایش به ۵۵ هزار و ۷۷۰ تومان رسیده است. دلار هرات با هزار تومان افزایش به قیمت ۵۴ هزار و ۶۶۰ تومان معامله می شود. قیمت درهم امارات با ۳۵۰ تومان افزایش به ۱۵ هزار و ۲۲۰ تومان رسید.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا