طلا و ارز

قیمت دلار امروز 4 مرداد 1403

به گزارش افق میهن:






قیمت دلار امروز با افزایش ۲۰۰ تا ۲۵۰ تومانی افتتاح شد. معامله گران معتقدند که روند صعودی دلار تحت تاثیر رشد تقاضا است. روز پنجشنبه قیمت تتر در سقف کانال ۵۹ هزار تومان معامله شد و درهم ۱۰۰ تومان افزایش یافت.





به گزارش افق میهن،

قیمت دلار در آخرین روز معاملاتی هفته با ۲۰۰ تا ۲۵۰ تومان افزایش بازگشایی شد و نیمی از کانال هشتم کریدور پنجم را از دست داد. ریتم معاملات در بازار ارز حکایت از رشد تقاضا دارد. هرچند در هفته های اخیر بازارساز تلاش کرده است دلار را با کمترین قیمت در اختیار دولت پزشکی قرار دهد. اما رشد تقاضای تابستانی و برخی سیگنال‌های منطقه‌ای، روند صعودی را در بازار ارز ایجاد کرد.

اسکرین شات 25 ژوئیه 2024 در 12:38:22 ب.ظ

به گفته برخی تحلیلگران اقتصادی، افزایش تنش ها در منطقه و افزایش انتظارات تورمی روند صعودی دلار را تعیین کرده است. آنها می گویند ارزش ذاتی قیمت دلار را متناسب با تورم در کریدورهای قیمت بالاتر در نظر می گیرند و ثبات ارز در ماه گذشته و روند نزولی محدود دلار نتیجه تلاش بازارگردان است.

حواله دلار ۴۴۰۰۰ تومان بود

قیمت درهم امروز با ۱۰۰ تومان افزایش به ۱۵ هزار و ۸۴۰ تومان معامله شد. قیمت تتر در روز پنجشنبه با افزایش ۵۵۰ تومانی در قیمت ۵۸ هزار و ۲۰۰ تومان قرار گرفت.

پوند انگلیس با ۷۰۰ تومان افزایش به قیمت ۷۵ هزار و ۷۳۰ تومان معامله شد، یورو با ۶۰۰ تومان افزایش در قیمت ۶۳ هزار و ۶۹۰ تومان قرار گرفت.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا