طلا و ارز

قیمت دلار امروز 5 بهمن 1402

به گزارش ایران تحلیل؛



همزمانی قیمت دلار آزاد با قیمت درهم/ قیمت دلار تهران و تتر به هم نزدیک شد



قیمت دلار در روزهای اخیر نوسانات صعودی متعددی را تجربه کرد و به نیمی از کریدور ۵۰ هزار تومانی رسید. دلار امروز پنجشنبه پنجم بهمن ماه نیز در همین ارتفاع در نوسان است و در کانال ۵۵ هزار تومان تثبیت می شود.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت دلار از ظهر امروز در نوسان است. بررسی قیمت دلار در معاملات نقدی نشان می دهد که اسکناس آمریکا هم اکنون از نیم کانال ۵۵ هزار تومان عبور کرده و با قیمت های ۵۵ هزار و ۷۰۰ تومان به فروش می رسد. با این حال هنوز هم می توان دلار را با قیمت های پایین تری در بازار فردوسی خریداری کرد. هر چند همه فروشندگان دلار را در این کانال ۵۵ هزار تومانی عرضه می کنند و تمایلی به فروش در کانال ۵۴ هزار تومانی نشان نمی دهند.

قیمت دلار امروز یک اصلاح است

این در حالی است که قیمت دلار در معاملات پشتیبان از زمان آغاز به کار بازار فردوسی با نوسانات نزولی همراه بوده است. برخی از معامله گران معتقدند این بار بازارساز معاملات پشت خطی انجام داده و سعی دارد از این سمت بازار به بازار نقدی دلار سیگنال بدهد.

از زمان باز شدن بازار ارز امروز، قیمت دلار از ۵۵ هزار و ۹۰۰ تومان به پایین کشیده شد و اکنون در ۵۵ هزار تومان به انتهای کانال رسیده است.

قیمت درهم به دلار چقدر است؟

یکی از معیارهای معامله گران ارز برای تعیین قیمت واقعی دلار، مقایسه آن با درهم امارات است. امروز درهم امارات به ۱۵۲۵۰ تومان رسیده است. بر این اساس قیمت دلار درهم ۵۵ هزار و ۷۱۰ تومان است که در حال حاضر قیمت دلار نقدی در تهران است.

قیمت دلار بر اساس تتر چقدر است؟

قیمت دلار در بازارهای همسایه

قیمت دلار سلیمانیه نیز در نیمه بالای کانال ۵۵ هزار تومان در نوسان است و به ۵۵ هزار و ۷۷۰ تومان رسیده است. قیمت دلار هرات نیز در معاملات نقدی روز پنجشنبه به ۵۴ هزار و ۶۵۰ تومان رسید.

قیمت دلار در مرکز مبادلات ارز و طلا

بانک مرکزی قیمت دلار را در مرکز مبادلات ارزی و طلای پنج شنبه پنجم اعلام کرد بهمن ۱۴۰۲ اعلام کرد بر این اساس قیمت دلار حواله ای به ۳۹ هزار و ۵۲۳ تومان و قیمت دلار به ۴۲ هزار و ۹۲۲ تومان رسیده است و افزایش قیمت در بازار آزاد ارز را نشان نمی دهد!

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا