طلا و ارز

قیمت دلار امروز 5 خرداد 1403

به گزارش ایران تحلیل:






قیمت دلار امروز با افزایش محدود در محدوده معاملاتی هفته گذشته باز شد. معامله گران محدوده مذکور را خواست سیاستگذاران می دانند و معتقدند قیمت ذاتی دلار نشان دهنده کانال بالاتری است.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت دلار امروز با افزایش محدود ۱۵۰ تومانی بازگشایی شد و در نیمه بالایی کانال هفتم از کریدور ششم معامله شد. دلار در روزهای پایانی هفته گذشته با نوسانات محدودی بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ تومان در محدوده مذکور رشد داشت. معامله گران این نوسانات را یک روند طبیعی بازار می دانند و انتظار دارند فعلاً دلار در مناطق قیمتی فعلی نوسان داشته باشد.

اسکرین شات 25 مه 2024 در 12:18:19 ب.ظ

آیا قیمت دلار تثبیت شده است؟

اقتصاددانان بر این باورند که در حال حاضر دو مکتب در بازار ارز وجود دارد: گروهی معتقدند که وضعیت ثبات موفقیت آمیز است و این روند می تواند تا پایان تابستان ادامه داشته باشد. گروه دوم نیز می گویند تا پایان سال قیمت ارز باید برابر با ارزش پول ملی باشد و همبستگی داشته باشد. هدف این است که قیمت ارز در طول سال تثبیت شود و در پایان سال مقداری معادل کاهش ارزش پول ملی به آن اضافه شود. تحلیلگران بازار می گویند روند قیمتی در بازار ارز طلا و ارز می تواند نشان دهنده سیاست بانک مرکزی در راستای افزایش جزئی و ماهانه باشد تا در پایان سال شاهد افزایش ناگهانی قیمت نباشیم. دلار

دلار در مرکز مبادلات منجمد شد

لازم به ذکر است امروز قیمت درهم نسبت به دلار ۲۰ تومان کاهش یافته و به قیمت ۱۵ هزار و ۸۲۰ تومان معامله می شود. تتر با ۱۰۰ تومان افزایش ۵۸۰۰۰ ۱۰۰ تومان است.

قیمت پوند انگلیس با بازگشایی بازارها در روز شنبه ۴۰۰ تومان افزایش یافت و در کانال ۷۳ هزار و ۸۴۰ تومان معامله می شود، در حالی که یورو روی ۶۲ هزار و ۹۰۰ تومان ایستاد و ۳۰۰ تومان افزایش یافت.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا