طلا و ارز

قیمت دلار امروز 6 خرداد 1403

به گزارش ایران تحلیل:






قیمت دلار امروز با افت ۵۰۰ تومانی در کانال معاملاتی روز شنبه بازگشایی شد. قیمت این اسکناس در هفته های اخیر با نوساناتی همراه بوده و با نوسانات محدود در کانال های ۶ و ۷ کریدور پنجم در گردش است.



به گزارش ایران تحلیل، امروز قیمت دلار در میانه کانال سوم کریدور پنجم با ۵۰۰ تومان کاهش معامله می شود. اسکناس دلار بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ تومان در نوسان است و به بازاری مورد انتظار تبدیل شده است.

اسکرین شات 26 مه 2024 ساعت 12:18:04 ب.ظ

بازار ارز مورد انتظار بود

دلالان می گویند بازار ارز در رکود است و بازار در انتظار است. آنها در حال برگزاری انتخابات ریاست جمهوری هستند تیر و نشست شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی را دلیل بی رغبتی فعالان بازار ارز به مبادلات دانسته اند.

در کوتاه مدت، اقتصاددانان قیمت دلار را با ثبات نسبی پیش‌بینی می‌کنند و فرض می‌کنند که قیمت در محدوده فعلی نوسان می‌کند تا زمانی که اتفاق خاصی بیفتد که توجه بازار ارز را به خود جلب کند.

اسکناس و حواله دلاری برای کانال بالاتر افزایش یافت

لازم به ذکر است امروز قیمت درهم با ۸۰ تومان کاهش به قیمت ۱۵ هزار و ۶۶۰ تومان معامله می شود. قیمت تتر بدون تغییر در ۵۸ هزار و ۱۰۰ تومان باقی مانده است.

لازم به ذکر است اسکناس دلار ۱۰۵ تومان و حواله دلاری ۹۸ تومان افزایش یافت. اسکناس دلار ۴۴ هزار و ۹۱۶ تومان و حواله دلاری ۴۱ هزار و ۹۳۸ تومان فروخته شد.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا