طلا و ارز

قیمت دلار امروز 6 دی ۱۴۰۲ / نوسان بین دو کانال 49 و 50 هزار تومانی

به گزارش ایران تحلیل، قیمت دلار امروز چهارشنبه ششم است دی، کمی نوسان دارد. در حالی که قیمت نقدی دلار در ابتدا ۴۹ هزار و ۹۰۰ تومان بود، در زمان نگارش این مطلب به ۵۰ هزار تومان رسید. دلار فردا نیز همین روند را طی کرده است.

این در حالی است که بر اساس اعلام برخی کانال های تلگرامی دیروز سه شنبه ۱۴ اسفند دی معاملات در بازار ارز از فردا با قیمت ۵۰ هزار و ۱۵۰ تومان آغاز شد. محدوده پایین و بالایی قیمت دلار نیز ۴۹ هزار و ۹۵۰ تومان و ۵۰ هزار و ۱۵۰ تومان بود. آخرین معامله پشت خط با قیمت ۴۹۹۵۰ تومان انجام شد.

این در حالی است که در مرکز طلا و ارز، قیمت دلار به سختی تغییر کرده است. قیمت اسکناس دلار در زمان نگارش این مطلب ۴۲ هزار و ۹۳۴ تومان بود. دیروز این نرخ ۴۲ هزار و ۹۳۶ تومان بود و روند نزولی از خود نشان داد.

حواله های دلاری امروز با قیمت ۳۹۰۰۰ ۳۵ تومان معامله می شود. دیروز ۳۹۰۰۰ و ۴۳ تومان ثبت شد.

قیمت ارز موثر

اما شرایط قیمت دلار در بازارهای همسایه چگونه است؟ قیمت دلار سلیمانی در لحظه تنظیم این مطلب نسبت به روز گذشته افزایش یافته و به ۵۰ هزار و ۲۶۰ تومان رسیده است. دیروز حدود ۵۰ هزار و ۱۵۰ تومان معامله می شد.

در بازار تهران قیمت یورو امروز در حال افزایش است و به ۵۵ هزار و ۶۰۰ تومان رسیده است. همزمان در روز گذشته، یورو ۵۵ هزار و ۴۰۰ تومان بود.

این در حالی است که قیمت درهم امارات یکی از متغیرهای تاثیرگذار بر قیمت دلار در بازار آزاد ایران امروز روند صعودی اندکی از خود نشان داده و به ۱۳۷۵۰ تومان رسیده است. درهمی روز گذشته همزمان با نرخ ۱۳ هزار و ۷۴۰ تومان معامله می شد.

برخی کارشناسان معتقدند دولت با کاهش قیمت دلار در صدد کنترل نرخ تورم است و بر این اساس قیمت را در محدوده ۴۹ تا ۵۰ هزار تومان نگه داشته است اما نمی‌خواهد نرخ ارز به آن بالا برسد. قیمت ۴۷۰۰۰ و ۴۸۰۰۰ تومان.

اطلاعات بیشتر در مورد دو گزارش پیش بینی قیمت دلار و پیش بینی قیمت دلار ۶ دی ۱۴۰۲ را بخوانید.









دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا