طلا و ارز

قیمت دلار امروز 6 مرداد 1403

به گزارش افق میهن:






کاهش قیمت دلار از اولین روز هفته آغاز شد که بانک ها در اوایل ساعت ۱۰ صبح تعطیل شدند و بازار آزاد ارز عملا تعطیل شد. گرمای هوا نیز به این امر دامن زد و بازار ارز امروز در وضعیتی کسل کننده و نیمه تعطیل قرار گرفت. اما قیمت دلار در مرکز مبادلات ارزی از یک کانال بیش از ۵۰۰ تومان افزایش یافت.





به گزارش افق میهن،

نرخ دلار امروز تحت تاثیر تعطیلی زودهنگام بانک ها در ساعت ۱۰ صبح قرار گرفت و بازار ارز از فعالیت بانکی در امان ماند. روند قیمت دلار از روز شنبه دوباره با کاهش ۱۰۰ تا ۲۰۰ تومانی آغاز شد و بورس ها از رونق چندانی برخوردار نیستند. این اسکناس امروز در نیمه پایینی کانال هشتم کریدور پنجم معامله شد.

اسکرین شات 27 ژوئیه 2024 ساعت 12:20:34 ب.ظ

بررسی بازار ارز حکایت از کاهش تعداد خریداران در بازار ارز به دلیل گرمای هوا دارد. مبادلات بین معامله گران بیشتر پشت خط انجام می شود و تقاضا در بازار پایین است.

به دلیل گرمای هوای امروز، بانک ها و ادارات دولتی نیمه تعطیل و ساعت کاری آنها به ۱۰ صبح کاهش یافت. با این وجود قیمت دلار در مرکز مبادلات ارزی و طلای ایران بیش از ۵۰۰ تومان افزایش یافت و به کانال ۴۸ هزار تومان رسید. علاوه بر افزایش تقاضا از سوی شرکت ها، دستکاری قیمت دلار در مرکز مبادلات مبادلاتی نیز به دلیل نزدیک بودن قیمت به بازار آزاد ارز مورد توجه قرار می گیرد که اکنون به ۱۰ هزار تومان رسیده است.

گران شد

قیمت درهم امروز با ۱۱۰ تومان افزایش به ۱۵ هزار و ۹۵۰ تومان معامله شد. قیمت تتر روز شنبه با افت ۴۰۰ تومانی روی قیمت ۵۸ هزار و ۴۰۰ تومان قرار گرفت.

لازم به ذکر است روز شنبه اسکناس دلار به مبلغ ۴۸ هزار و ۶۸ تومان و حواله دلاری ۴۴ هزار و ۹۷ تومان نیز عرضه شد. امروز قیمت اسکناس بیش از ۵۰۰ تومان افزایش یافته و حواله دلاری با ۵۰ تومان اضافه عرضه شد.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا