طلا و ارز

قیمت دلار امروز 7 اسفند 1402

به گزارش ایران تحلیل:






قیمت دلار در آغاز سومین روز هفته با افزایش تدریجی آغاز شد زیرا به نظر می رسید هوای سرد بر معاملات بازار ارز تاثیرگذار بوده است.



به گزارش ایران تحلیل، پس از تعطیلی نسبی بازار در دو روز ابتدایی هفته، نرخ دلار امروز دوشنبه با افزایش قیمت بازگشایی شد. این افزایش ۳۰۰ تومانی، قبض آمریکا را در میانه کانال هفتم کریدور ۵۰ هزار تومانی قرار داد.

اسکرین شات 26 فوریه 2024 ساعت 11:55:29 ق.ظ

اگرچه تلاش سیاست گذاران تا قبل از انتخابات سراسری برای متوقف کردن قیمت دلار در سطح پایین کریدور ۵۰ هزار تومانی بود، اما به نظر می رسد بانک مرکزی قادر به تثبیت قیمت دلار نیست و تحولات تقاضا در این زمینه تاثیرگذار است. بازار ارز

لازم به ذکر است، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان شامگاه یکشنبه ۱۵ اسفند او وارد ژنو شد، مقر اروپایی چندین نهاد سازمان ملل. از برنامه های وی برای این سفر می توان به سخنرانی در شورای حقوق بشر و سخنرانی در کنفرانس خلع سلاح اشاره کرد. با این حال به نظر نمی رسد اخبار سیاسی مساعد بتواند روند افزایش قیمت دلار را کاهش دهد.

با افزایش ارزش دلار، سایر ارزها افزایش یافتند

امروز دوشنبه هفتم است اسفند قیمت درهم با ۴۰ تومان افزایش به قیمت ۱۵ هزار و ۷۲۰ تومان معامله می شود. تتر نیز با ۳۰۰ تومان افزایش ۵۷۶۵۰ تومان است.

لازم به ذکر است امروز در مرکز مبادلات طلا و ارز ایران اسکناس و حواله دلار بدون تغییر عرضه شد. اسکناس دلار ۴۲۹۲۰ تومان و قیمت حواله دلار ۳۹۸۶۴۰۰۰ تومان فروخته شد.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا