طلا و ارز

قیمت دلار امروز 7 بهمن 1402

به گزارش ایران تحلیل:






قیمت دلار در ابتدای معاملات در اولین روز هفته کاهش یافت. برخی معامله گران کاهش قیمت دلار را ناشی از دخالت بانک مرکزی می دانند و برخی دیگر حضور بازارسازان را در پشت صحنه معاملات فعال می دانند.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت دلار در ابتدای هفته دوم افزایش یافت بهمن با ۲۰۰ تومان تخفیف بازگشایی شد. در جدیدترین معامله هفته گذشته بورس آمریکا با قیمت ۵۵۵۰۰ تومان تکمیل شد.

قیمت دلار در ابتدای هفته معاملاتی جدید با افت ۲۵۰ تا ۳۰۰ تومانی روبرو شده است و در لحظه تنظیم این خبر با قیمت ۵۵ میلیون و ۳۰۰ تا ۵۵ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان معامله می شود.

اسکرین شات 27 ژانویه 2024 ساعت 12:00:49 ب.ظ

شب گذشته بازار پشت خط فعال بود و معاملات این بازار باعث شد تا دلار تا سطح ۵۵ هزار و ۲۰۰ تومان سقوط کند. اما معامله گران معتقدند بازارساز وارد معاملات فردا شده و در حال تشکیل کف است. با این وجود، اقتصاددانان بر این باورند که قیمت این اسکناس ممکن است به دلیل فشار سیاستگذاران، کاهش محدودی داشته باشد. اما در اینجا نیز به دلیل فشار تقاضا و مسائل کلان اقتصادی، کانال های قیمت بالاتر را فتح خواهد کرد.

شایان ذکر است قیمت دلار امروز در رتبه هفتم قرار دارد بهمن ۱۴۰۲ در بازارهای اطراف افزایش یافت. دلار سلیمانیه ۵۶ هزار و ۲۵۰ تومان با ۴۰۰ تومان افزایش. دلار هرات با ۳۳۰ تومان افزایش وارد کانال بالاتر شد و با قیمت ۵۵ هزار تومان معامله می شود. قیمت درهم امارات با افزایش ۶۰ تومانی به قیمت ۱۵ هزار و ۳۱۰ تومان معامله می شود.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا