طلا و ارز

قیمت دلار امروز 7 خرداد 1403

به گزارش ایران تحلیل:






نرخ دلار امروز بدون تغییر و برابر با روز یکشنبه باز شد. روند معاملات فارکس متعادل است و معامله گران محدوده فعلی را پایین ترین قیمت دلار در زمان فعلی می دانند.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت دلار در سومین روز معاملاتی هفته بدون کوچکترین نوسانی در محدوده معاملات روزهای قبل بازگشایی شد. محدوده قیمت دلار از اواسط هفته گذشته آغاز شد و تا امروز با فراز و نشیب های محدود ادامه یافته است.

اسکرین شات 27 مه 2024 در 12:13:31 ب.ظ

بازار ارز منتظر انتخابات ریاست جمهوری بود

معامله گران در تشریح وضعیت بازار ارز می گویند بسیاری از فعالان بازار معاملات را متوقف کرده اند و منتظر انتخابات ریاست جمهوری در تیرماه و جلسه هیات دولت در ده روز آینده هستند. برخی از معامله گران نیز می گویند که قیمت فعلی دلار به اراده سیاست گذار بستگی دارد و این بازارساز است که محدوده فعلی اسکناس آمریکا را حفظ کرده است.

تتر به کانال ۵۷۰۰۰ تومان بازگشت

لازم به ذکر است قیمت درهم امروز ۴۰ تومان افزایش یافته و این اسکناس ۱۵ هزار و ۷۸۰ تومان معامله می شود. تتر با افت ۴۰۰ تومانی در کریدور پنجم یک گام به عقب برداشته و در قیمت ۵۷ هزار و ۷۰۰ تومان قرار دارد.

قیمت پوند انگلیس با ۴۰۰ تومان افزایش بازگشایی شد و این اسکناس به قیمت ۷۳ هزار و ۴۴۰ تومان معامله می شود. یورو ۶۲ هزار و ۵۴۰ تومان بود و ۲۰۰ تومان افزایش را به ثبت رساند.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا