طلا و ارز

قیمت دلار امروز 8 اردیبهشت 1403 / تتر به کانال ۶۲ هزار تومانی سقوط کرد

به گزارش ایران تحلیل:






قیمت دلار امروز در اولین روز هفته با روند نزولی افتتاح شد. این اسکناس هزار تومانی در راهرو ششم افتاد و یک پله عقب نشینی کرد. معامله گران ورود سیاستگذاران به بازار را دلیل کاهش قیمت دلار می دانند.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت دلار در معاملات نقدی در اولین روز هفته کاهش یافت. این اسکناس از روز شنبه در سطح هفتم کانال دوم کریدور ششم آغاز به کار کرد و هم اکنون در همین محدوده بین ۵۰ تا ۱۰۰ تومان معامله می شود.

اسکرین شات 27 آوریل 2024 ساعت 12:16:59 ب.ظ

اسکناس آمریکایی هفته گذشته با بازدهی منفی ۲۴۵۰ تومان بسته شد. با این راه اندازی، بازاریان امیدوارند که قیمت دلار کریدور ششم را از دست بدهد. از سوی دیگر، متحرکان و تکان دهندگان بازار ارز معتقدند که دلار در حال اصلاح است و این کاهش ماهیتی موقتی دارد.

برخی معامله گران معتقدند بازگشت قیمت دلار تا پایان هفته ادامه خواهد داشت، اما این کاهش به اندازه افزایش قیمت نخواهد بود و تدریجی و محدود خواهد بود.

درهم از ۱۶۰۰۰ تومان به کانال برگشت

قیمت درهم امروز با افت ۱۷۰ تومانی کانال ۱۷ هزار تومان را از دست داد و ۱۶ هزار و ۹۵۰ تومان معامله می شود. تتر با کاهش ۱۵۰۰ تومانی هم تراز دلار شد و هم اکنون روی ۶۲۴۵۰ تومان است.

لازم به ذکر است که امروز افزایش اسکناس و حواله دلاری وجود دارد. اسکناس دلار ۴۴ هزار و ۱۹۸ تومان و حواله دلار ۴۱ هزار و ۲۶۸ تومان فروخته شد.

برای مطالب بیشتر به صفحه طلا و ارز ایران تحلیل مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا