طلا و ارز

قیمت دلار امروز 8 اسفند 1402

به گزارش ایران تحلیل:






قیمت دلار امروز با افزایش ۱۵۰ تا ۲۰۰ تومانی افتتاح شد. در حالی که این سیاستمدار بارها تاکید می کند که توانسته بازار ارز را مدیریت کند، این اسکناس در هفته اخیر گران شده است.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت دلار با ۲۰۰ تومان افزایش به سقف بالای کانال هفتم کریدور ۵۰ هزار تومان رسید. به نظر می رسد قیمت این اسکناس که در معاملات فردا در کانال هشتم کریدور مذکور معامله می شود، از مدیریت بازارساز خارج شده است.

اسکرین شات 27 فوریه 2024 در 12:08:47 ب.ظ

معامله گران روند تقاضا را بیشتر از عرضه می دانند و بر این باورند که جو بازار با وجود دخالت بازارساز در حال خرید است.

این سیاستمدار همچنان در تلاش است تا با اخبار درمانی از افزایش قیمت دلار جلوگیری کند و این در حالی است که کارشناسان اقتصادی همچنان نسبت به فشرده سازی بهار دلار توسط نهاد پولی کشور هشدار می دهند. آنها بارها تاکید کرده اند که کنترل قیمت دلار در روزهای پایانی سال به چالشی برای سیاستگذاران تبدیل خواهد شد.

پوند شد ۷۳۰۰۰ تومان

امروز سه شنبه هشتم است اسفند قیمت درهم با ۲۸۰ تومان افزایش معامله می شود که مطابق با قیمت ۱۵۹۰۰ تومان است. تتر نیز در کانال با ۵۰۰ تومان افزایش قیمت ۵۸ هزار و ۱۵۰ تومان است. قیمت پوند انگلیس ۶۰۰ تومان افزایش یافته و ۷۳ هزار و ۵۸۰ تومان معامله می شود. یورو امروز با ۸۰۰ تومان افزایش به ۶۲ هزار و ۹۹۰ تومان رسید.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا