طلا و ارز

قیمت دلار امروز 8 بهمن 1402

به گزارش افق میهن:






در اولین معامله نقدی امروز قیمت دلار با دامنه نوسانی باز شد و نسبت به روز شنبه تغییری نداشت. دیروز دلار ۴۰۰ تومان افزایش یافت و به کانال بالاتر نزدیک شد. معامله گران معتقدند که سیاست گذار عرضه و تقاضا را تعدیل کرده است.



به گزارش افق میهن، در آخرین معامله نقدی روز گذشته قیمت دلار با ۴۰۰ تومان افزایش نسبت به هفته قبل با قیمت ۵۵ هزار و ۸۰۰ تومان معامله شد. امروز قیمت دلار در محدوده های ذکر شده با تلرانس ۵۰ تومان در نوسان است. این در حالی است که دلار در معاملات شب گذشته کانال ۵۶ هزار تومانی را فتح کرده بود.

اسکرین شات 28 ژانویه 2024 ساعت 11:37:24 ق.ظ

فعالان بازار ارز معتقدند که حرکت دلار تحت تاثیر دخالت سیاستمداران است. آنها می گویند بازارساز سعی می کند از طریق نرخ ارز عرضه و تقاضا را متعادل نگه دارد.

تحلیلگران بازار مالی می گویند در صورت تثبیت قیمت دلار در محدوده ۵۵ هزار تومانی، احتمال شکسته شدن سقف قیمتی قبلی وجود دارد. آنها محدوده ۶۰ هزار تومانی را سقف قبلی قیمت دلار می دانند و معتقدند محدودیت های انتخابات مجلس و تمایل دولت برای حفظ قیمت مانع از افزایش قیمت اسکناس آمریکایی در روزهای پایانی سال نخواهد شد.

لازم به ذکر است قیمت دلار امروز هشت است بهمن ۱۴۰۲ در بازارهای اطراف کاهش یافت. دلار سلیمانیه با افت ۲۴۰ تومانی به ۵۶ هزار و ۳۸۰ تومان رسیده است. دلار هرات با ۱۸۰ تومان کاهش با قیمت ۵۵ هزار و ۴۰۰ تومان معامله می شود. قیمت درهم امارات با ۶۰ تومان کاهش به قیمت ۱۵ هزار و ۳۹۰ تومان معامله می شود.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا