طلا و ارز

قیمت دلار امروز 8 خرداد 1403

به گزارش ایران تحلیل:






قیمت دلار امروز با ۸۰۰ تومان افزایش افتتاح شد. رشد دلار در حالی رخ داد که بازارساز همچنان در حال معامله ارز بود و روند تقاضا به شدت افزایش نمی یافت. حواله ها و اسکناس های دلاری امروز نزدیک به ۱۵۰ تومان افزایش یافت و در بالاترین سطح کانال قرار گرفت.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت دلار امروز ۸۰۰ تومان افزایش یافت و در نیمه بالایی کانال هشتم کریدور پنجم قرار گرفت. رشد دلار با ادامه دستکاری ارزی سیاستگذاران رخ داد. معامله گران معتقدند افزایش قیمت دلار تحت تاثیر اخبار مربوط به اظهارات گروسی، رئیس سازمان انرژی اتمی درباره غنی سازی هسته ای ایران خواهد بود.

اسکرین شات 28 مه 2024 در 12:22:47 ب.ظ

جلسه آتی شورای حکام تجار را حساس کرد

جلسه عادی شورای حکام هفته آینده برگزار می شود. علیرغم اتفاقات چند ماه اخیر در رابطه با ایران و اسرائیل، تجار معتقدند این دیدار مهم است. برخی از کارشناسان سیاسی احتمال قطعنامه ای علیه ایران را اندک می دانند زیرا معتقدند در صورت تصویب قطعنامه، ایران با تشدید فعالیت های هسته ای خود به این مشکل پاسخ می دهد.

در همین راستا رافائل گروسی، مدیرکل آژانس انرژی اتمی درباره غنی سازی هسته ای ایران گفت: ایران غنی سازی خود را نزدیک به غنی سازی هسته ای افزایش داده است امروز.

اوراق قرضه کاهش یافت

لازم به ذکر است قیمت درهم امروز ۶۰ تومان افزایش محدود داشته و ۱۶۶۰۰ تومان معامله می شود. تتر با افت ۲۵۰ تومانی در کریدور پنجم یک گام به عقب برداشته و در قیمت ۵۷۹۰۰ تومان قرار دارد.

شایان ذکر است قیمت دلار امروز ۱۳۸ تومان و حواله دلاری ۱۲۹ تومان است و به کانال بالاتری صعود کرده است. اسکناس دلار ۴۵ هزار تومان ۲۸ تومان و حواله دلار ۴۲ هزار و ۴۳ تومان فروخته شد.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا