طلا و ارز

قیمت دلار امروز 9 اسفند 1402

به گزارش افق میهن:






قیمت دلار امروز همانند روزهای دیگر هفته گذشته با افزایش باز شد. از آنجایی که سیاست گذاران سعی کردند بازار ارز را مدیریت کنند و روند قیمت ها را در آستانه انتخابات عمومی روز جمعه ثابت نگه دارند، رشد تقاضا باعث افزایش قیمت شد.



به گزارش افق میهن، قیمت دلار امروز چهارشنبه با افزایش ۴۰۰ تا ۴۵۰ تومانی بازگشایی شد. رشد تدریجی دلار با میانگین هفته گذشته آغاز شد و در زمان نگارش این مقاله، اسکناس آمریکایی در پله ششم کانال هشتم کریدور ۵۰ هزار تومانی قرار دارد.

اسکرین شات 28 فوریه 2024 ساعت 12:09:39 ب.ظ

معامله گران روند افزایشی تقاضا را دلیل افزایش قیمت دلار و سایر ارزهای اصلی در بازار ارز عنوان می کنند. کارشناسان اقتصادی نیز معتقدند روزهای پایانی سال آخرین فرصت برای سرمایه گذاری مردم در بازارهای مالی است بدون اینکه دارایی هایشان در جایی ثبت شود!

درهم در کانال ۱۶۰۰۰ تومان پیش رفت

امروز چهارشنبه نهم است اسفند قیمت درهم با افزایش ۷۰ تومانی معامله می شود که مطابق با قیمت ۱۶ هزار و ۸۰۰ تومان است. تتر نیز در کانال با ۷۵۰ تومان افزایش قیمت ۵۸ هزار و ۹۰۰ تومان است.

قیمت پوند انگلیس ۶۰۰ تومان افزایش یافته و ۷۳ هزار و ۵۸۰ تومان معامله می شود. یورو امروز با افزایش از ۲۰۰ به ۶۳ هزار و ۵۰۰ تومان معامله می شود.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا