طلا و ارز

قیمت دلار امروز 9 بهمن 1402

به گزارش ایران تحلیل:



قیمت یورو از ۶۲۰۰۰ تومان گذشت



امروز قیمت دلار با دو هزار تومان افزایش به کانال ۵۷ هزار تومان رسید. افزایش ریسک های سیاسی باعث شده قیمت این اسکناس به دو کانال بالاتر جهش کند.



به گزارش ایران تحلیل، در سومین روز هفته با افزایش شارپی، قیمت دلار به کانال های قیمتی بالاتری رسید و در کمتر از یک ساعت سطوح مقاومتی را شکست. اسکناس آمریکا در لحظه تنظیم این مطلب با قیمت ۵۷ هزار و ۵۰۰ تومان معامله می شود و در کانال جدید به حرکت خود ادامه می دهد.

اسکرین شات 29 ژانویه 2024 در 12:20:13 ب.ظ

معامله گران دلیل افزایش قیمت دلار را سیگنال منفی روز گذشته می دانند. مقامات نظامی آمریکا شامگاه یکشنبه به وقت تهران اعلام کردند که در حمله شبانه هواپیماهای بدون سرنشین به پایگاه آمریکایی در اردن، سه سرباز این کشور کشته و حداقل ۲۵ نظامی زخمی شدند.

این اقدام واکنش های بسیاری را از سوی مقامات آمریکایی برانگیخت. در همین راستا، کاملا هریس، معاون رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که حمله به نیروهای آمریکایی در شمال شرق اردن توسط گروه های مسلح مورد حمایت ایران انجام شده است.

لازم به ذکر است که انگیزه های سیاسی باعث افزایش سرسام آور قیمت دلار و دور شدن از کانال ۵۵ هزار تومانی شده است.

قیمت دلار امروز در مرکز مبادلات طلا و ارز ایران ۴۲ هزار و ۹۲۱ تومان و قیمت دلار حواله ۳۹ هزار و ۵۲۲ تومان است. این اسکناس ها بدون تغییر قیمت عرضه می شوند.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا