طلا و ارز

قیمت دلار به روند کاهشی بازمی‌گردد؟




اظهارات یک نماینده مجلس: بازار ارز دیگر دچار جهش های گذشته نخواهد شد



یکی از اعضای کمیسیون انرژی مجلس گفت: با کاهش نگرانی های سیاسی و نظامی در منطقه، هیجانات در بازار ارز فروکش کرده و احتمال بازگشت قیمت دلار به روند قبلی وجود دارد.



به گزارش ایران تحلیل، رمضانعلی سنگدوینی نماینده مردم گرگان در شورای اسلامی در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر اینکه بازار ارز ما به دلیل ثباتی که افزایش داده ایم کمترین آسیب را از حوادث امنیتی منطقه می بیند، گفت: در ماه های اخیر ماه گذشته در داخل کشور موضوع کرمان و همچنین رویدادهای منطقه ای در یمن، پاکستان، عراق و سوریه را داشتیم. همه این اتفاقات سیاسی، امنیتی و نظامی نتوانست التهاب و آشفتگی جدی در بازار ارز ایجاد کند.

بازار ارز از ابتدای سال روان و باثبات بوده است

وی بیان کرد: اگر اقتصاد بسیاری از کشورهای متقاضی شرایط امنیتی منطقه ما را داشته باشند، قطعا تحت تاثیر حوادث امنیتی امروز در غرب آسیا قرار می گیرند و ممکن است مشکلات بیشتری داشته باشند. نماینده مردم گرگان در شورای اسلامی تصریح کرد: امروز در سایه اقدامات موثر و مدیریت قوی در حوزه بازار ارز از ابتدای سال جاری تا کنون؛ از جمله آزادسازی دارایی های بلوکه شده کشورمان در سایه دیپلماسی ارزی و کاهش تاثیر بازارهای غیررسمی و فرعی فروش ارز در کشور با تقویت بازارهای رسمی، بازار و اقتصاد توانسته اند به شفافیت و شفافیت بیشتری دست یابند. یک پایه امن

سنگدوینی تاکید کرد: اکنون بر همگان روشن شده است که بازار ارز ما دیگر مانند سال های گذشته دچار نوسانات و جهش های شدید قیمتی نیست و در سایه این ثبات و آرامش، آرامش نسبی در سایر بازارهای کشور حاکم است. “

با کاهش نگرانی های سیاسی و نظامی در منطقه، احتمال بازگشت قیمت دلار وجود دارد

این نماینده مجلس در خاتمه با تاکید بر اینکه ذخایر ارزی کشور تقویت شده است، گفت: با نگاهی به شوک های سیاسی و خارجی در سال گذشته متوجه می شویم که نگرانی های سیاسی و نظامی در منطقه فروکش کرده است. هیجانات در بازار ارز نیز کاهش می یابد و احتمال برگشت قیمت دلار به روند قبلی وجود دارد.









دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا