اخبار اقتصاد ایران

قیمت رهن کامل آپارتمان قدیمی در هفت‌ تیر چند؟

مناطق مرکزی تهران مانند خیابان ولیعصر و خیابان هفت تیر مشمول طرح ترافیک هستند. اگرچه زندگی در این مناطق و رفت و آمد با خودروی شخصی دشوار است، اما به دلیل مرکزی بودن این منطقه معمولا قیمت خانه نسبت به سایر نقاط مرکز تهران گرانتر است.

رهن کامل آپارتمان ۹۰ متری در خیابان قائم مقام

در این محدوده بین خیابان قائم مقام تا خیابان خردمند شمالی یک واحد آپارتمان ۹۰ متری تقریبا نوساز با عمر دوساله با مبلغ یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان به صورت کامل رهن می شود و نیازی به پرداخت اجاره ماهانه ندارید. این واحد دارای ۲ اتاق خواب است اما انباری ندارد. این ساختمان دارای آسانسور است اما برای این واحد که در طبقه اول است نیازی به آسانسور نیست. این ساختمان در مجموع دارای ۵ طبقه و دو واحد بوده و بسیار خوش نقشه می باشد. در ساخت این خانه از متریال های برند مدرن استفاده شده است و اگر دوست داشتید می توانید قراردادی چند ساله ببندید. اگر ماشین دارید، می توانید خیالتان راحت باشد زیرا ملک دارای پارکینگ است.

قیمت رهن کامل خانه در خیابان بهار شمالی

اگر به دنبال خانه نوساز در این منطقه هستید، این ملک برای شما مناسب است. در سال جاری ساخته شده و دارای یک ساختمان ۹۰ متری با ۲ اتاق خواب می باشد. خانه مورد نظر دارای پارکینگ است اما اگر ماشین ندارید نگران نباشید این خانه نزدیک مترو قرار دارد و برای رفت و آمد مشکلی نخواهید داشت. این ملک در طبقه اول یک ساختمان ۵ طبقه واقع شده است و نیاز چندانی به آسانسور نخواهید داشت. نمای ساختمان بسیار زیبا و با ترکیب کف یونیت سرامیک و آشپزخانه اپن با کابینت M ساخته شده است. دی F است می توانید اجاق گاز خود را رها کرده و از گاز رومیزی استفاده کنید. در یونیت هر دو نوع سرویس بهداشتی ایرانی و خارجی وجود دارد و گرمایش و سرمایش هر دو با داکت اسپلیت می باشد. قیمت رهن کامل این ملک یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است. البته این ملک قابل تبدیل به رهن و اجاره است.

در سفر امید

یک واحد دیگر در بهار شمالی به متراژ ۸۵ متر با دو خواب ۹۰۰ میلیون تومان رهن می شود. این خانه کمی قدیمی و در سال ۱۳۹۲ ساخته شده است البته واحد در طبقه سوم است و آسانسور ندارد. ساختمان کاملا بازسازی شده است اما اگر ماشین دارید این خانه گزینه خوبی نیست چون جای پارک ندارد. اما موقعیت این خانه نزدیک مترو و بازارهای خرید است.

قیمت رهن کامل آپارتمان کلنگی در خیابان بهارشیراز

در یک ساختمان ۳ طبقه در مجموع ۶ واحد، یک ملک در طبقه دوم به طور کامل رهن شده است. این ملک ۹۰ متری دارای دو اتاق خواب است اما آسانسور ندارد. همچنین اگر ماشین دارید این ملک به دلیل نداشتن پارکینگ برای شما مناسب نیست. از سرویس آشپزخانه ممبران استفاده شده و نور و روشنایی یونیت بسیار خوب است. این ملک در سال ۱۳۸۵ ساخته شده و به مبلغ ۹۵۰ میلیون تومان قابل رهن کامل است./کاماپرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا