اخبار اقتصاد ایران

قیمت روز خودرو؛ گشتی در بازار محصولات داخلی و مونتاژی :: افق میهن

همانطور که انتظار می رفت قیمت خودرو از امروز بدون تغییر آغاز شد. رکود قیمت محصولات داخلی و مونتاژی دلیل عدم وجود بازار خرید و فروش است. همین موضوع باعث شد نمودار روند قیمت بازار خودرو به صورت ثابت گزارش شود.

به گزارش افق میهن، قیمت خودرو امروز ۱۳ است مرداد ۱۴۰۳ با توجه به تعطیلی دو روزه شرکت های خرید و فروش، بازار تعادل خود را حفظ کرده است. اما از روز پنجشنبه، تنش‌های منطقه‌ای تشدید شده و بر بازیگران بازار خودرو تأثیر گذاشته است. همین موضوع دلیل ثبات قیمت ها در تمامی محصولات داخلی و مونتاژی است. اما به نظر می رسد تا چند ساعت دیگر بازار به حالت نوسانی بازگردد. اما در اولین روز ابتدای هفته پیش بینی می شود تا ساعاتی دیگر این نمودار پایدار شکسته شود.

با رسیدن نرخ دلار به محدوده ۶۰ هزار تومان و ثابت ماندن طی دو روز گذشته، تمامی خودروهای داخلی و مونتاژی ثابت ماندند.
قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی در تمامی محصولات ثابت ماند.

سورن پلاس دوگانه سوز یکی از انواع مختلف این خودروی داخلی است که از ابتدای ماه تا به امروز تنها سه میلیون تومان گران شده و امروز با قیمت ۷۶۹ میلیون تومان به فروش می رسد. هر گونه تغییر نسبت به روز قبل

پژو پارس TU5 از خودروی پر سر و صدا و سریع ایران خودرو که از ابتدای ماه جاری تاکنون ۱۱ میلیون تومان گران شده و بامداد امروز با قیمت ۸۷۱ میلیون تومان تعادل خود را حفظ کرده است.

اطلس یکی از خودروهای تازه وارد شرکت سایپا است که طی یک ماه گذشته از نوسانات زیادی برخوردار بوده و از ابتدای ماه جاری تاکنون ۲۱ میلیون تومان افزایش قیمت داشته است که امروز بدون تغییر نسبت به ۵۳۷ میلیون تومان ارزش گذاری شد. روز قبل.

تارا اتوماتیک V4 یکی از محصولات ایران خودرو چند روز پیش با قیمت بالای یک میلیارد معامله شد اما با روندی کاهشی در هفته به قیمت زیر یک میلیارد رسید و در حال حاضر با قیمت ۹۷۶ کار خود را آغاز کرد. میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بدون تغییر. .

قیمت خودروهای مونتاژ شده

محصولات مونتاژ شده صبح امروز تعادل قیمتی خود را حفظ کردند.

KMC J7 یکی از سدان های مقرون به صرفه این شرکت از ابتدای ماه جاری تاکنون در مجموع ۲۷ میلیون تومان گران شده و امروز با قیمت ثابت نسبت به روز گذشته به نرخ یک میلیون و ۶۴۲ هزار تومان رسیده است. تومان.

هونگچی E-QM5 که قبلا بالای سه میلیارد تومان بود، اخیرا در بازاری که روند نزولی داشت به زیر سه میلیارد رسیده است. هم اکنون این خودرو با روندی ثابت با قیمت دو میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان در بازار معامله می شود.

جک اختیاری J4، مانند اکثر بازارها، تعادل را حفظ کرده است. این سدان پرفروش کرمان موتور با توجه به نوساناتی که طی هفته گذشته تجربه کرد، در نهایت به قیمت ۷۹۰ میلیون تومان رسید.

Extreme VX یکی از جدیدترین و گران ترین محصولات مدیران خودرو امروز تعادل خود را حفظ کرده و به قیمت چهار میلیارد و ۴۴۰ میلیون تومان رسیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا