طلا و ارز

قیمت طلای جهانی به ۲۰۱۷ دلار رسید







امروز قیمت جهانی طلا به دلیل کاهش ارزش دلار آمریکا ۰.۲ درصد افزایش یافت و به سطح سال ۲۰۱۷ رسید.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت جهانی هر اونس طلا با ۰.۲ درصد افزایش به دلار و ۷۷ سنت در سال ۲۰۱۷ رسید. طلا هفته گذشته ۰.۵ درصد کاهش یافت. هر اونس طلای آمریکا ۰.۳ درصد افزایش یافت و به ۲۰۲۹ دلار و ۸۰ سنت رسید.

جذابیت خرید طلا با کاهش شاخص دلار آمریکا

شاخص دلار آمریکا ۰.۱ درصد کاهش یافت و شمش های طلای دلاری را برای خریداران خارجی مقرون به صرفه تر کرد. هفته گذشته، قیمت فلزات گرانبها پس از آنکه داده‌ها نشان داد قیمت‌های مصرف‌کننده بیش از حد انتظار در ماه گذشته افزایش یافت، به پایین‌ترین حد در دو ماه گذشته رسید، اما پس از کاهش بیش از حد انتظار خرده‌فروشی در ایالات متحده در ژانویه، برخی از ضررهای خود را در اواخر عصر جبران کرد. هفته جبران کرد.

رافائل بوستیک، رئیس بانک فدرال رزرو آتلانتا، گفت که او به داده های بیشتری نیاز دارد تا متقاعد شود که فشارهای تورمی واقعاً در حال کاهش است، اما در چند ماه آینده آماده کاهش نرخ بهره است. آستین گولزبی، رئیس فدرال رزرو شیکاگو نسبت به تاخیر در کاهش نرخ بهره برای مدت طولانی هشدار داد، حتی پس از آن که داده ها نشان داد قیمت مصرف کننده بیش از حد انتظار در ژانویه افزایش یافته است.

به گزارش رویترز، معامله گران انتظارات خود را برای کاهش نرخ بهره آمریکا در ماه مارس تا ژوئن کاهش داده اند. بر اساس این گزارش، بازارها در حال حاضر ۷۷ درصد احتمال کاهش در ماه ژوئن را دارند.

در سایر فلزات گرانبها، پلاتین با ۰.۲ درصد کاهش به ۹۰۴.۲۷ دلار در هر اونس رسید و پالادیوم با ۱.۲ درصد افزایش به ۹۶۰.۷۶ دلار رسید، در حالی که نقره با ۰.۲ درصد کاهش به ۹۶۰.۷۶ دلار رسید. به ۲۳.۳۵ دلار در هر اونس رسید.









دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا