طلا و ارز

قیمت طلا امروز ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ در بازار جهانی؛ هر اونس طلا چقدر افزایش قیمت داشت؟







قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۱ درصد افزایش به ۲۴۵۸ دلار و ۶۹ سنت رسید. قیمت طلا در بازار کامکس نیویورک با ۰.۸۳ درصد افزایش به ۲۵۰۱ دلار و ۳۰ سنت رسید.





به گزارش افق میهن،

به گزارش رویترز، قیمت طلا در روز جمعه افزایش یافت. معامله گران منتظر داده های مشاغل ایالات متحده هستند، از جمله حقوق و دستمزد غیرکشاورزی و میانگین دستمزد ساعتی در ماه جولای.

قیمت طلا امروز با ۰.۵۱ درصد افزایش به ۲۴۵۸ دلار و ۶۹ سنت در هر اونس رسید. قیمت طلا در بازار کامکس نیویورک با ۰.۸۳ درصد افزایش به ۲۵۰۱ دلار و ۳۰ سنت رسید.

آخرین داده‌های تولید و اشتغال کارخانه‌های ایالات متحده نگرانی‌هایی را در مورد اقتصاد ایالات متحده ایجاد کرده و از طلا به عنوان یک دارایی امن حمایت کرده است.

PMI تولید کارخانه ایالات متحده در ژوئیه به ۴۶.۸ کاهش یافت که پایین ترین میزان در ۸ ماه گذشته است. این مقدار در ماه قبل ۴۸.۵ بود و پیش بینی می شود به ۴۸.۸ برسد. ادعاهای بیکاری در ایالات متحده در هفته منتهی به ۲۶ ژوئیه به ۲۴۹,۰۰۰ افزایش یافت در حالی که هفته قبل ۲۳۵,۰۰۰ بود.

علاوه بر این، تقاضا برای طلا به عنوان یک پناهگاه امن به دلیل تنش های ژئوپلیتیکی در خاورمیانه افزایش یافته است. پس از ترور رهبر حماس در ایران، تنش ها در این منطقه افزایش یافته است.

در میان سایر فلزات گرانبها، نقره با ۱.۶۳ درصد افزایش به ۲۸.۹۴ دلار رسید و پلاتین با ۰.۷۸ درصد افزایش به ۹۷۱.۴ سنت آمریکا رسید.









دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا