طلا و ارز

قیمت طلا امروز ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ در بازار جهانی/ اونس طلا چند قیمت خورد؟







قیمت طلا در روز پنجشنبه (۱۵ اوت) پس از کاهش ۱ درصدی در جلسه قبل ثابت بود، زیرا داده های ایالات متحده نشان داد که قیمت های مصرف کننده همانطور که در ماه گذشته انتظار می رفت افزایش یافت و شرایط برای کاهش بیشتر نرخ بهره توسط فدرال رزرو در سپتامبر کاهش یافت.





به گزارش افق میهن،

پس از اینکه قیمت طلا در روز چهارشنبه به بالاترین حد خود از ۶ آگوست سقوط کرد، طلا تقریباً بدون تغییر به ۲۴۴۸ دلار و ۴۹ سنت در هر اونس رسید. قیمت طلای آمریکا با ۰.۲۶ درصد افزایش به ۲۴۸۶ دلار رسید.

داده های روز چهارشنبه نشان داد که شاخص قیمت مصرف کننده ایالات متحده در ماه جولای اندکی افزایش یافت و رشد تورم سالانه برای اولین بار از آغاز سال ۲۰۲۱ به زیر ۳ درصد رسید. این داده ها راه را برای فدرال رزرو برای کاهش نرخ بهره در ماه آینده هموار کرد، اما کاهش بیشتر بعید است.

بر اساس ابزار CME FedWatch، معامله گران اکنون ۳۶ درصد احتمال کاهش ۵۰ درصدی نرخ را در ماه سپتامبر می بینند، در حالی که قبل از انتشار اطلاعات ۵۰ درصد بود. نرخ بهره پایین جذابیت فلزات گرانبها را بدون بازده افزایش می دهد. تمرکز بازار اکنون بر خرده فروشی و ادعاهای اولیه بیکاری در ایالات متحده است.

بر اساس گزارش رویترز، در سایر فلزات گرانبها، نقره با ۰.۴ درصد کاهش به ۲۷.۴۹ دلار در هر اونس، پلاتین ۰.۴ درصد افزایش یافت و به ۹۲۳.۳۵ دلار رسید و پالادیوم با ۰.۹ درصد کاهش به ۹۲۷ دلار رسید.

نماد داده پارس









دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا