طلا و ارز

قیمت طلا در بازار جهانی امروز 24 مرداد 1403؛بازار در خواب است







قیمت طلا در روز چهارشنبه (۱۴ اوت) ثابت بود زیرا کاهش قیمت‌های تولیدکننده آمریکا امیدها به کاهش قریب‌الوقوع نرخ بهره را تقویت کرد، در حالی که معامله‌گران بر روی ارائه تورم ایالات متحده در اواخر روز روی سرنخ‌هایی در مورد حرکت سیاست پولی بعدی که فدرال رزرو تغییر کرد تمرکز کردند. . هدایت می شود.





به گزارش افق میهن،

قیمت هر اونس طلا ۲۴۶۵ دلار و ۲۷ سنت بود. قیمت طلای آمریکا با ۰.۱ درصد کاهش به ۲۵۰۴ دلار و ۵۰ سنت رسید.

داده‌های روز سه‌شنبه نشان داد که قیمت‌های تولیدکننده ایالات متحده در ماه جولای کمتر از حد انتظار افزایش یافته است و این دیدگاه بازار را تقویت می‌کند که کاهش تورم به فدرال رزرو اجازه می‌دهد به زودی نرخ بهره را کاهش دهد.

داده های شاخص قیمت مصرف کننده ایالات متحده برای ماه جولای روز چهارشنبه منتشر می شود و انتظار می رود تورم ماهانه ۰.۲ درصد افزایش یابد. فروش خرده فروشی روز پنجشنبه در دسترس خواهد بود.

بر اساس گزارش CME FedWatch Tool، معامله گران انتظار دارند که احتمال کاهش ۵۰ واحدی نرخ بهره توسط فدرال رزرو در ماه سپتامبر حدود ۵۴ درصد باشد و انتظار می رود کاهش بیشتر در ماه دسامبر وجود داشته باشد. نرخ بهره پایین جذابیت فلزات گرانبها را بدون بازده افزایش می دهد.

به گزارش رویترز، در سایر فلزات گرانبها، نقره با ۰.۱۵ درصد کاهش به ۲۷.۸۰ دلار در هر اونس رسید و پلاتین با ۰.۲ درصد افزایش به ۹۳۸.۲۵ دلار رسید. پالادیوم با ۰.۱۸ درصد افزایش به ۹۴۰.۲۵ دلار رسید که در جلسه قبل به بالاترین سطح خود از ۲۴ جولای رسیده بود.

نماد داده پارس









دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا