طلا و ارز

قیمت طلا و سکه امروز دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ / سکه‌های سنگین در مسیر صعودی قرار گرفتند

به گزارش افق میهن:






قیمت طلا و سکه امروز دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ در یک روند نامنظم و سردرگم بازگشایی شد. بازار طلا و سکه با نوسانات نزولی و صعودی همراه بوده است و در این لحظه قیمت طلا در حال افزایش است و قیمت سکه فقط در تکه های زیاد در حال افزایش است. با این حال حباب سکه در همه قسمت ها فرو ریخته است. شایان ذکر است امروز قیمت دلار با افزایش محدود کریدور ششم را پس گرفت.





به گزارش افق میهن،

قیمت طلا و سکه امروز دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ همزمان با افزایش اونس طلای جهانی و افزایش قیمت دلار با روندی نوسانی افتتاح شد. در حالی که قیمت طلا در آغاز بازگشایی کاهشی بود، اکنون صعودی است. بازار سکه نیز از زمان بازگشایی روندی منظم را نشان نداده است و در این مقطع تنها سکه های سنگین در حال افزایش بودند.

شایان ذکر است که قیمت هر اونس طلا در بازار جهانی با ۱۱ دلار افزایش ۲۴۴۲ دلار بود. همچنین در ابتدای معاملات امروز قیمت دلار افزایش محدودی را به ثبت رساند و کریدور از دست رفته ششم را پس گرفته و به مرحله دوم کریدور ششم رسیده است.

قیمت سکه و طلا 22 مرداد

قیمت نقره ۱۴۵۰ تومان افزایش یافت

امروز قیمت جهانی هر اونس نقره با ۴۷ سنت افزایش به ۲۷ و ۹۲ سنت رسید. در بازار داخلی ۹۹۹ گرم نقره با یک هزار و ۴۵۰ تومان افزایش معادل ۵۴ هزار و ۲۱۰ تومان به ازای هر گرم به فروش رسید.

سکه های سنگین افزایش یافت

بازار سکه امروز رشد منظم و یکنواختی را از خود نشان نداد. در حالی که سکه امامی در ابتدای معاملات با نوسانات افزایشی و کاهشی همراه بود، در این مقطع روند افزایشی داشت. قیمت سکه امامی با ۴۴۰ هزار تومان افزایش به کانال ۴۲ میلیون و ۴۲ میلیون و ۲۰ هزار تومان رسید. سکه بهار آزادی با ۴۵ هزار تومان افزایش به ۳۷ میلیون و ۷۳۰ هزار تومان رسید.

قیمت طلا افزایش یافت

امروز قیمت طلا در ابتدای بازگشایی نوسان داشت و اکنون افزایش یافته است. هر مثقال طلا نیز با ۱۵۶ هزار تومان افزایش به ۱۵ میلیون و ۲۱۳ هزار تومان رسید. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با افزایش ۵۴ هزار و ۳۰۰ تومانی وارد کانال ۳ میلیونی شد. ۵۰۰,۰۰۰ تومان و به قیمت ۳,۰۰۰,۵۲۲,۶۰۰ تومان به فروش می رسد. قیمت طلای مستعمل نیز با ۵۳ هزار و ۵۳۰ تومان افزایش به ۳ میلیون و ۴۷۵ هزار و ۵۸۴ تومان رسید.

حباب سکه امروز در همه قسمت ها در حال کاهش است. حباب سکه امامی ۶۴ هزار تومان، بهار آزادی ۴۶۹ هزار تومان، نیم سکه ۲۴۵ هزار تومان، ربع سکه ۱۲۲ هزار تومان و حباب گرم سکه ۱۶۰ هزار تومان کاهش یافت.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.

نماد داده پارس










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا