طلا و ارز

قیمت طلا و سکه امروز دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ / سکه امامی آماده صعود به کانال ۴۳ میلیونی شد

به گزارش افق میهن:






قیمت طلا و سکه امروز دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ با حمایت دلار با افزایش همه مولفه ها و اوزان بازگشایی شد. حباب سکه نیز در همه قسمت ها بالا رفته است. لازم به ذکر است امروز قیمت دلار از مسیر نزولی خارج شد و با ۶۰۰ تومان افزایش جایگاه خود را در کانال هشتم کریدور پنجم تثبیت کرد.





به گزارش افق میهن،

قیمت طلا و سکه امروز دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ با وجود کاهش اونس جهانی طلا و افزایش نرخ دلار، با روندی صعودی بازگشایی شد. به نظر می رسد کاهش قیمت اونس جهانی نیروی کافی برای کاهش قیمت ها نداشته و رشد قیمت دلار باعث افزایش بازار طلا و سکه شده است. شایان ذکر است که قیمت هر اونس طلا در بازار جهانی ۲۵۰۳ دلار با چهار دلار کاهش بود.

علاوه بر این، قیمت دلار روز گذشته در معاملات پشتیبان با افزایش قیمت مواجه شد و از این رو امروز با باز شدن بازار از کریدور پنجم به کانال هشتم صعود کرد.

قیمت سکه و طلا 29 مرداد

قیمت نقره افزایش یافت

قیمت جهانی هر اونس نقره با هشت سنت کاهش به ۲۸ و ۹۳ سنت رسید. نقره ۹۹۹ گرم در بازار داخلی با ۷۵۰ تومان افزایش، یک گرم ۵۴ هزار و ۸۵۰ تومان فروخته شد.

تمامی قطعات سکه به کانال بالاتر صعود کردند

بازار سکه امروز با روند صعودی بازگشایی شد. به طوری که همه قسمت ها به کانال بالاتر صعود کردند. قیمت سکه امامی با یک میلیون و ۸۴۰ هزار تومان افزایش، با رقم ۴۲ میلیون و ۹۳۰ هزار تومان ثبت شد و تا کانال ۴۳ میلیون نیز آماده صعود است. سکه بهار آزادی با یک میلیون و ۱۰۵ هزار تومان رشد، به کانال ۳۷ میلیون صعود کرد و به رقم ۳۷ میلیون و ۷۹۵ هزار تومان رسید.

قیمت طلا با حمایت از دلار افزایش یافت

قیمت طلا امروز در حال افزایش است و نسبت به روز گذشته افزایش یافته است. این امر قیمت طلا را به کانال بالاتری سوق داد. هر مثقال طلا نیز با ۳۴۰ هزار تومان افزایش به ۱۵ میلیون و ۴۰۶ هزار تومان رسیده است. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با قیمت ۷۵ هزار و ۸۰۰ تومان معادل ۳ میلیون و ۵۵۳ هزار و ۳۰۰ تومان به فروش می رسد. قیمت طلای مستعمل نیز با ۷۴ هزار و ۷۱۴ تومان افزایش به ۳ میلیون و ۵۰۵ هزار و ۸۷۹ تومان رسید.

حباب سکه امروز در همه قسمت ها افزایشی است. حباب سکه امامی یک میلیون و ۲۹۷ هزار تومان، بهار آزادی ۶۵۲ هزار تومان، نیم سکه ۵۷۹ هزار تومان، ربع سکه ۴۸۹ هزار تومان و حباب گرم سکه ۱۴۶ هزار تومان افزایش یافت.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.

نماد داده پارس










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا