طلا و ارز

قیمت طلا و سکه امروز دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳ / بازار سکه سبزپوش شد

به گزارش افق میهن:






قیمت طلا و سکه امروز دوشنبه ۱۷ مرداد مرداد ۱۴۰۳ در پی افزایش قیمت دلار با افزایش تمامی قطعات و اوزان بازگشایی شد. حباب سکه نیز در همه قسمت ها بالا رفته است. لازم به ذکر است قیمت دلار در کانال هشتم از کریدور پنجم افزایش یافت.





به گزارش افق میهن،

قیمت طلا و سکه امروز دوشنبه ۱۷ مرداد مرداد ۱۴۰۳ همراه با افزایش قیمت جهانی اونس طلا و رشد قیمت دلار، روند صعودی را باز کرد. قیمت طلا رشد کرد و بازار سکه نیز در تمام نقاط رشد کرد. اما سکه بهار آزادی در ابتدای معاملات با نوسانات نزولی و صعودی مواجه شد و در این مقطع روند صعودی را آغاز کرده است.

شایان ذکر است قیمت جهانی هر اونس طلا با دو دلار افزایش به ۲۳۸۹ دلار رسید. علاوه بر این، قیمت دلار در معاملات روز گذشته افزایش یافت و بنابراین امروز با باز شدن بازار، قیمت دلار از کریدور پنجم به مرز کانال نهم رسیده است.

قیمت سکه و طلا 8 مرداد

قیمت نقره افزایش یافت

امروز قیمت جهانی هر اونس نقره با ۹ سنت افزایش به ۲۸ و ۲ سنت رسید. ۹۹۹ گرم نقره در بازار داخلی با ۱۵۰ تومان افزایش معادل ۵۳ هزار و ۲۰۰ تومان در هر گرم فروخته شد.

سکه بهار آزادی به کانال ۳۸ میلیون رسید

بازار سکه امروز در همه بخش ها رشد کرده است. سکه امامی با ۴۰۰ هزار تومان افزایش به ۴۱ میلیون و ۹۰۷ هزار تومان رسید. سکه بهار آزادی در ابتدای معاملات با نوسانات نزولی و صعودی همراه بود و در آن زمان با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی به ۳۸ میلیون و ۹۵ هزار تومان رسید.

قیمت طلا افزایش یافت

قیمت طلا امروز مجدداً روند صعودی داشته و نسبت به روز گذشته افزایش یافته است. هر مثقال طلا نیز با ۸۰ هزار تومان افزایش به ۱۴ میلیون و ۸۲۹ هزار تومان رسیده است. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با قیمت ۱۸ هزار تومان ممتاز به قیمت ۳ میلیون و ۴۲۴ هزار و ۲۰۰ تومان به فروش می رسد. قیمت طلای مستعمل نیز با ۱۷ هزار و ۷۶۷ تومان افزایش به ۳ میلیون و ۳۷۸ هزار و ۵۴۶ تومان رسید.

حباب سکه امروز در همه قسمت ها افزایشی است. حباب سکه امامی ۴۰۷ هزار تومان، بهار آزادی ۱۹۳ هزار تومان، نیم سکه ۲۴۲ هزار تومان، ربع سکه ۱۹۶ هزار تومان و حباب گرم سکه ۹۳ هزار تومان افزایش یافت.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا