طلا و ارز

قیمت طلا و سکه امروز سه شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ / قیمت طلا با حمایت دلار کاهشی شد

به گزارش افق میهن:






قیمت طلا و سکه امروز سه شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ در یک روند نزولی همراه با کاهش اونس جهانی طلا و کاهش قیمت دلار بازگشایی شد. اما بازار سکه در سکه بهار آزادی شاهد روند نوسانی بوده است. با این حال، حباب سکه در بسیاری از بخش ها روند صعودی داشته است. لازم به ذکر است قیمت دلار امروز به کانال پایانی کریدور پنجم بازگشته است.





به گزارش افق میهن،

قیمت طلا و سکه امروز سه شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ همزمان با کاهش قیمت اونس طلای جهانی و کاهش قیمت دلار با روند نزولی بازگشایی شد. بازار سکه از آغاز معاملات سکه بهار آزادی شاهد نوسانات نزولی و صعودی بوده و قیمت سکه گرمی نیز تغییری نکرد. شایان ذکر است که قیمت هر اونس طلا در بازار جهانی ۲۴۶۰ دلار با ۱۱ دلار کاهش است.

همچنین قیمت دلار امروز با بازگشایی بازار کاهش یافته و در حال حاضر در سقف بالای کریدور پنجم در نوسان است.

قیمت سکه و طلا 23 مرداد

قیمت نقره کاهش یافت

امروز قیمت جهانی هر اونس نقره با ۲۷ سنت کاهش به ۲۷ و ۷۰ سنت رسید. در بازار داخلی ۹۹۹ گرم نقره با ۱۸۰۰ تومان کاهش معادل ۵۳ هزار و ۵۱۰ تومان به ازای هر گرم به فروش رسید.

سکه داغ یخ زده بود

امروز بازار سکه با روندی نزولی بازگشایی شد، البته سکه بهار آزادی در ابتدای معاملات با نوسانات نزولی و صعودی همراه بود و اکنون روند نزولی را طی می کند. قیمت سکه امامی با ۴۶۵ هزار تومان کاهش به ۴۱ میلیون و ۷۳۰ هزار تومان رسید. سکه بهار آزادی نیز با ۱۰ هزار و ۴۰۰ تومان کاهش به ۳۷ میلیون و ۴۷۰ هزار تومان رسید.

قیمت طلا کاهش یافت

قیمت طلا امروز کاهش یافت. هر مثقال طلا نیز با ۲۴۲ هزار تومان کاهش به ۱۵ میلیون و ۱۰۴ هزار تومان رسید. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با ۵۵ هزار و ۴۰۰ تومان کاهش به ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید و ۳ میلیون و ۴۸۶ هزار و ۸۰۰ تومان فروخته می شود. قیمت طلای مستعمل نیز با ۵۴ هزار و ۶۶۹ تومان کاهش به ۳ میلیون و ۴۴۰ هزار و ۲۷۷ تومان رسید.

حباب سکه امروز در همه بخش ها به جز سه ماهه در حال کاهش است. حباب سکه امامی ۴ هزار تومان، حباب بهار آزادی ۷۹ هزار تومان، حباب نیم سکه ۳۷ هزار تومان، حباب گرم سکه ۳۴ هزار تومان و ربع سکه ۸۴ هزار تومان افزایش یافت.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.

نماد داده پارس










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا