طلا و ارز

قیمت طلا و سکه امروز سه شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۳ / قیمت طلا با اهرم اونس جهانی صعودی شد

به گزارش افق میهن:






قیمت طلا و سکه امروز سه شنبه ۱۸ شهریور مرداد ۱۴۰۳ در یک روند نامتعادل بازگشایی شد. قیمت طلا افزایش یافت و بازار سکه نیز تا حدی صعودی بود. با این حال حباب سکه در بسیاری از قسمت ها فرو ریخته است. شایان ذکر است قیمت دلار همچنان در کانال نهم کریدور پنجم قرار دارد.





به گزارش افق میهن،

قیمت طلا و سکه امروز سه شنبه ۱۸ شهریور مرداد ۱۴۰۳ در یک روند نامتعادل بازگشایی شد. قیمت طلا همزمان با افزایش قیمت جهانی یک اونس طلا و ثبات قیمت دلار در کانال نهم از کریدور پنجم افزایش یافت و بازار سکه نیز در تمامی نقاط به جز سکه امامی و سکه گرمی افزایش یافت. سکه

سکه امامی از ابتدای معاملات تا این لحظه شاهد کاهش بوده و سکه بهار آزادی نیز با نوسانات کاهشی و افزایشی مواجه بوده و در این مقطع روند صعودی را آغاز کرده است. Warmcoin نیز از روز گذشته ثابت مانده است. شایان ذکر است قیمت جهانی هر اونس طلا با هفت دلار افزایش به ۲۳۹۰ دلار رسید.

علاوه بر این، قیمت دلار در معاملات دیروز پشت خط صعودی بود و بنابراین امروز در ابتدای معاملات در سطح اول کانال نهم کریدور پنجم ثبات دارد.

قیمت سکه و طلا 9 مرداد

قیمت نقره افزایش یافت

امروز قیمت جهانی هر اونس نقره با ۱۰ سنت افزایش به ۲۷ و ۹۴ سنت رسید. ۹۹۹ گرم نقره در بازار داخلی با ۲۸۰ تومان افزایش هر گرم ۵۳ هزار و ۳۲۰ تومان فروخته شد.

سکه داغ یخ زده بود

همچنین قیمت نیم سکه ۱۰۰ هزار تومان و ربع سکه ۱۵۰ هزار تومان افزایش یافت که به ترتیب معادل ۲۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و ۱۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است. قیمت سکه گرمی نیز بدون تغییر در هفت میلیون و ۲۰۰ هزار تومان باقی ماند.

قیمت طلا افزایش یافت

قیمت طلا امروز در روند صعودی قرار دارد. هر مثقال طلا نیز با ۱۲۰ هزار تومان افزایش به ۱۴ میلیون و ۹۶۲ هزار تومان رسید. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با قیمت ۲۸ هزار و ۴۰۰ تومان معادل ۳ میلیون و ۴۵۶ هزار و ۳۰۰ تومان به فروش می رسد. قیمت طلای مستعمل با ۲۸.۱۸ تومان افزایش به ۳ میلیون و ۴۱۰ هزار و ۲۰۹ تومان رسید.

حباب سکه امروز در همه قطعات به جز ربع در حال افزایش است. حباب سکه امامی ۳۷۱ هزار تومان، بهار آزادی ۱۹۳ هزار تومان، نیم سکه ۳۱ هزار تومان، حباب گرم سکه ۳۳ هزار تومان کاهش و ربع سکه ۸۴ هزار تومان افزایش یافت.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا