طلا و ارز

قیمت طلا و سکه امروز شنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ / قیمت طلا با لیدری دلار کاهشی شد

به گزارش افق میهن:






قیمت طلا و سکه امروز شنبه ۲۹ اسفند مرداد در سال ۱۴۰۳ همزمان با کاهش قیمت دلار با کاهش تمام قطعات و وزن بازگشایی شد. حباب سکه نیز در برخی نقاط فرو ریخته است. لازم به ذکر است که قیمت دلار در اولین گام های کریدور ششم با نوساناتی همراه بود.





به گزارش افق میهن،

قیمت طلا و سکه امروز شنبه ۲۹ اسفند مرداد ۱۴۰۳ همراه با کاهش قیمت دلار روند نزولی را باز کرد. شایان ذکر است که قیمت هر اونس طلا در بازار جهانی ۲۴۳۱ دلار با یک دلار افزایش بود.

قیمت دلار نیز در معاملات دیروز پشت خط کاهشی را به ثبت رساند و به همین دلیل در گام دوم کریدور ششم در آغاز معاملات امروز نوسان کرد.

قیمت سکه و طلا 20 مرداد

قیمت نقره کاهش یافت

امروز قیمت جهانی هر اونس نقره با دو سنت افزایش به ۲۷ و ۴۶ سنت رسید. در بازار داخلی ۹۹۹ گرم نقره به فروش می رسید اما با کاهش ۹۰۰ تومانی به قیمت ۵۳ هزار و ۲۴۰ تومان فروخته می شد.

سکه داغ یخ زده بود

بازار سکه امروز در همه قسمت ها روند نزولی داشت و تنها قیمت سکه گرمی ثابت ماند. در این زمان سکه امامی با ۲۹۵ هزار تومان کاهش به ۴۲ میلیون و ۶۷۵ هزار تومان رسید. سکه بهار آزادی با ۱۱۰ هزار تومان کاهش به ۳۸ میلیون و ۳۷۰ هزار تومان رسید.

قیمت طلا کاهش یافت

قیمت طلا امروز در روند نزولی قرار دارد و مانند یک سکه کاهش یافته است. هر مثقال طلا نیز با ۱۹۲ هزار تومان کاهش به ۱۵ میلیون و ۲۳۱ هزار تومان رسید. هر گرم طلای ۱۸ عیار با تخفیف ۵۷۰۰۰ تومان معادل ۳۵۰۴۰۰۰۳۰۰ تومان به فروش می رسد. قیمت طلای مستعمل نیز با افت ۵۶ هزار و ۲۶۴ تومانی به ۳ میلیون و ۴۵۷ هزار و ۵۸۸ تومان رسید.

حباب سکه امروز در همه قسمت ها به جز سکه بهار آزادی در حال کاهش است. حباب سکه امامی ۶۵ هزار تومان، حباب نیم سکه ۲۰ هزار تومان و ربع سکه ۳۵ هزار تومان، حباب سکه بهار آزادی ۱۸۰ هزار تومان و حباب گرم سکه ۴۰ به ۳۰ تومان کاهش یافت.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.

نماد داده پارس










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا