طلا و ارز

قیمت طلا و سکه امروز شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ / قیمت طلا صعودی شد

به گزارش افق میهن:






قیمت طلا و سکه امروز شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ در یک روند نامتعادل بازگشایی شد. محدود کردن اونس طلای جهانی، بازار داخلی طلا را افزایش داد، اما بازار سکه همراه با سقوط دلار کاهش یافت. با این حال، سکه در برخی از قسمت ها افزایشی یا ثابت است. حباب سکه نیز در همه قسمت ها فرو ریخته است. لازم به ذکر است امروز قیمت دلار در کانال هشتم کریدور ۵ در حال کاهش است.





به گزارش افق میهن،

قیمت طلا و سکه امروز شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ در یک روند نامتعادل بازگشایی شد. بازار طلا با حمایت اونس جهانی طلا رشد کرد و بازار سکه نیز با کاهش ۷۰۰ تومانی قیمت دلار تا حد زیادی کاهش یافت. با این حال، ربع سکه افزایشی و سکه گرمی بدون تغییر باقی ماندند.

شایان ذکر است که قیمت جهانی هر اونس طلا شب گذشته به رکورد تاریخی رسید و به بیش از ۲۵۰۰ دلار رسید. اگرچه قیمت جهانی طلا امروز با هفت سنت کاهش به ۲۵۰۷ دلار در هر اونس رسید، اما سقف طلا چشم انداز خوش بینانه ای را برای طرفداران این فلز گرانبها ایجاد کرده است.

لازم به ذکر است که قیمت دلار امروز کاهش یافت و از کریدور پنجم به نیمه پایینی کانال هشتم سقوط کرد.

قیمت سکه و طلا 27 مرداد

قیمت نقره کاهش یافت

امروز قیمت جهانی هر اونس نقره با سه سنت افزایش به ۲۹ و دو سنت رسید. نقره ۹۹۹ گرم اما در بازار داخلی یک گرم با ۵۶۰ تومان کاهش ۵۴ هزار و ۵۹۰ تومان فروخته شد.

سکه صعودی سه ماهه و سکه گرم منجمد شده اند

همچنین قیمت نیم سکه با ۵۰ هزار تومان کاهش و ربع سکه با ۱۰۰ هزار تومان افزایش به ۲۲ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان و ۱۴ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان رسید. قیمت سکه گرمی نیز بدون تغییر در ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان باقی ماند.

قیمت طلا افزایش یافت

قیمت طلا امروز با حمایت اونس جهانی طلا افزایش یافت. هر مثقال طلا نیز با ۱۱۸ هزار تومان افزایش به ۱۵ میلیون و ۱۳۶ هزار تومان رسید. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با قیمت ممتاز ۲۴ هزار و ۵۰۰ تومان به ارزش ۳ میلیون و ۴۹۱ هزار و ۶۰۰ تومان به فروش می رسد. قیمت طلای مستعمل نیز با ۲۴ هزار و ۶۰۱ تومان افزایش به ۳ میلیون و ۴۴۵ هزار و ۵۱۶ تومان رسید.

حباب سکه امروز در همه قسمت ها در حال کاهش است. حباب سکه امامی ۵۶۵ هزار تومان، حباب بهار آزادی ۴۷۰ هزار تومان، نیم سکه ۲۸۲ هزار تومان، ربع سکه ۶۷ هزار تومان و حباب گرم سکه ۵۷ هزار تومان کاهش یافت.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.

نماد داده پارس










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا