طلا و ارز

قیمت طلا و سکه امروز چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ / سکه امامی کانال ۴۳ میلیونی را فتح کرد

به گزارش افق میهن:






قیمت طلا و سکه امروز چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ با افزایش تمام قطعات و اوزان و همچنین افزایش قیمت جهانی اونس طلا و افزایش قیمت دلار بازگشایی شد. قیمت طلا در حال افزایش است و بازار سکه نیز در همه جا رشد می کند. حباب سکه نیز تا حدودی روند صعودی را تجربه کرده است. لازم به ذکر است امروز قیمت دلار در کریدور ششم قرار دارد.





به گزارش افق میهن،

قیمت طلا و سکه امروز چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ در یک روند صعودی که همزمان با افزایش قیمت اونس طلای جهانی و رشد قیمت دلار بود، بازگشایی شد. به گفته کارشناسان و فعالان اقتصادی، تنش های به وجود آمده در تهران بر بازار تاثیر گذاشته و قیمت ها را به صورت هیجانی بالا برده است. اقتصاددانان انتظار دارند که پس از فروکش کردن هیجانات، قیمت ها تعدیل شوند.

شایان ذکر است قیمت جهانی هر اونس طلا با ۱۰ دلار افزایش به ۲۴۲۱ دلار رسید. همچنین قیمت دلار در آخرین معاملات روز گذشته کریدور پنجم در آخرین کانال کریدور پنجم نوسان داشت و امروز با بازگشایی بازار طبق اتفاقات حوالی ۱۳۰۰ تومان افزایش یافت و در کریدور ششم مستقر شد.

قیمت طلا ۷

قیمت نقره افزایش یافت

امروز قیمت جهانی هر اونس نقره با ۱۷ سنت افزایش به ۲۸ و ۵۵ سنت رسید. ۹۹۹ گرم نقره در بازار داخلی با ۱۵۰ تومان افزایش هر گرم ۵۵ هزار و ۷۸۰ تومان فروخته شد.

نیم سکه نیم میلیون تومان گران شد

امروز بازار سکه در همه بخش ها افزایش یافته است. سکه امامی در رشد قیمت پیشرو بود و با یک میلیون و ۱۴۷ هزار تومان افزایش به کانال ۴۳ میلیون رسید و با رقم ۴۳ میلیون و ۶ هزار تومان به ثبت رسید. سکه بهار آزادی نیز با ۷۰۰ هزار تومان افزایش به ۳۸ میلیون و ۹۱۵ هزار تومان رسید.

قیمت طلا بیش از ۱۰۰ هزار تومان افزایش یافت

قیمت طلا امروز دوباره روند صعودی را تجربه کرد. هر مثقال طلا با ۴۵۲ هزار تومان افزایش تا کانال ۱۵ میلیون تومان به رقم ۱۵ میلیون و ۴۴۸ هزار تومان رسیده است. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با ۱۰۲ هزار و ۵۰۰ تومان افزایش از کانال ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان عبور کرده و ۳ میلیون و ۵۶۴ هزار و ۱۰۰ تومان فروخته می شود. قیمت طلای مستعمل با ۹۹ هزار و ۵۴۳ تومان افزایش به ۳ میلیون و ۵۱۴ هزار و ۹۹۱ تومان رسید.

حباب سکه امروز در تمامی نقاط به جز سکه بهار آزادی و نیم سکه در حال افزایش است. حباب سکه امامی ۱۹ هزار تومان، ربع سکه ۱۱۷ هزار تومان و حباب گرم سکه ۶۱ هزار تومان، حباب سکه بهار آزادی ۴۱۸ هزار تومان و نیم سکه ۶۷ هزار تومان افزایش یافت.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا