طلا و ارز

قیمت طلا و سکه امروز چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ / بازارها در بلاتکلیفی به سر می‌برند

به گزارش افق میهن:






قیمت طلا و سکه امروز چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ همزمان با افزایش قیمت جهانی اونس طلا و کاهش قیمت دلار در روندی مغشوش و نامطمئن بازگشایی شد. بازار طلا به طور مداوم در معرض نوسانات وام و کاهش است و قیمت سکه در همه جا کاهش یافته است. حباب سکه نیز در همه قسمت ها فرو ریخته است. لازم به ذکر است که قیمت دلار نیز امروز در حال کاهش است و در نیمه پایانی کریدور پنجم قرار دارد.





به گزارش افق میهن،

قیمت طلا و سکه امروز چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ با بلاتکلیفی بازگشایی شدند. بازار طلا نوسانات نزولی و صعودی را تجربه کرد و همزمان قیمت اونس طلا در سراسر جهان افزایش یافت و قیمت دلار کاهش یافت. بازار سکه نیز از ابتدای معاملات در شرایط سردی به سر می برد و در حال حاضر با حمایت از دلار در تمامی نقاط ریزش دارد. شایان ذکر است که قیمت هر اونس طلا در بازار جهانی با هشت دلار کاهش ۲۴۷۴ دلار است.

علاوه بر این، قیمت دلار امروز نیز مانند روز گذشته کاهش یافت و در نیمه آخر کریدور پنجم نوسان داشت.

قیمت سکه و طلا 24 مرداد

قیمت نقره کاهش یافت

امروز قیمت جهانی هر اونس نقره با ۶ سنت افزایش به ۲۷ و ۹۱ سنت رسید. نقره ۹۹۹ گرم اما در بازار داخلی یک گرم با افت ۳۳۰ تومانی ۵۳ هزار و ۳۶۰ تومان فروخته می شد.

سکه گرمی به کانال ۶ میلیون تومان سقوط کرد

بازار سکه امروز در یک روند نامتعادل و گیج کننده باز شد اما در حال حاضر با حمایت دلار در روند نزولی قرار دارد. قیمت سکه امامی نیز با ۲۹۰ هزار تومان کاهش به ۴۱ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان رسید. سکه بهار آزادی نیز با افت ۳۱۰ هزار تومانی به قیمت ۳۷ میلیون و ۲۸۵ هزار تومان رسید.

قیمت طلا با پیشروی اونس جهان افزایش یافت

قیمت طلا امروز با افزایش و کاهش نوسانات همراه بوده است و در این لحظه با رهبر جهان بر حسب اونس افزایش یافته است. هر مثقال طلا نیز با ۸۷ هزار تومان افزایش به ۱۵ میلیون و ۲۳۴ هزار تومان رسید. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با قیمت ۱۹ هزار و ۹۰۰ تومان معادل ۳ میلیون و ۵۱۷ هزار و ۷۰۰ تومان به فروش می رسد.

قیمت طلای مستعمل با ۱۹ هزار و ۵۹۰ تومان افزایش به ۳ میلیون و ۴۷۰ هزار و ۸۰۰ تومان رسید. حباب سکه امروز در همه قسمت ها در حال کاهش است. حباب سکه امامی ۱۱۵ هزار تومان، حباب بهار آزادی ۱۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۸۷ هزار تومان، ربع سکه ۱۰۳ هزار تومان و حباب گرم سکه ۷۷ هزار تومان کاهش یافت.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.

نماد داده پارس










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا