طلا و ارز

قیمت طلا و سکه امروز چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ / بازار طلا نوسانی شد

به گزارش افق میهن:






قیمت طلا و سکه امروز چهارشنبه ۱۲ اسفند مرداد ۱۴۰۳ در یک روند نامتعادل بازگشایی شد. قیمت طلا با نوسان و کاهش و قیمت سکه امامی افزایش یافت. حباب سکه نیز در بسیاری از نقاط فرو ریخته است. لازم به ذکر است امروز قیمت دلار در کانال هشتم کریدور پنجم باقی مانده است.



به گزارش افق میهن، قیمت طلا و سکه امروز چهارشنبه سوم است مرداد ۱۴۰۳ در یک روند نامتعادل بازگشایی شد. بازار طلا و سکه با نوسانات نزولی و صعودی مواجه شد و همزمان اونس طلای جهانی افزایش یافت و قیمت دلار متوقف شد. در آن لحظه بازار طلا افزایش یافت و قیمت سکه امامی افزایش یافت.

شایان ذکر است قیمت جهانی هر اونس طلا با ۶ دلار افزایش به ۲۴۱۲ دلار رسید. قیمت دلار نیز در معاملات روز گذشته به سختی تغییر کرد و امروز در کانال هشتم کریدور پنجم در سطح دوم باقی ماند.

قیمت سکه و طلا 3 مرداد

قیمت نقره افزایش یافت

امروز قیمت جهانی هر اونس نقره با سه سنت افزایش به ۲۹ و ۲۲ سنت رسید. ۹۹۹ گرم نقره در بازار داخلی با ۲۶۰ تومان افزایش هر گرم ۵۴ هزار و ۸۶۰ تومان فروخته شد.

سکه بهار نوسان داشت

سکه امامی با ۹۹ هزار تومان افزایش به ۴۰ میلیون و ۹۴۶ هزار تومان رسید. سکه بهار آزادی با نوسانات کاهشی و افزایشی مواجه شد و در آن زمان با ۲۵ هزار تومان کاهش به رقم ۳۷ میلیون و ۴۹۰ هزار تومان رسید.

قیمت طلا نوسان داشت

این روزها قیمت طلا در نوسان است و در این لحظه هر مثقال طلا با ۵۸ هزار تومان افزایش به ۱۴ میلیون و ۶۲۱ هزار تومان رسیده است. هر گرم طلای ۱۸ عیار با قیمت ۱۳ هزار و ۲۰۰ تومان معادل ۳ میلیون و ۳۷۶ هزار و ۲۰۰ تومان به فروش می رسد. قیمت طلای مستعمل نیز با ۱۲ هزار و ۷۵۷ تومان افزایش به ۳ میلیون و ۳۳۳ هزار و ۹۳۹ تومان رسید.

حباب سکه امروز در همه قطعات به جز ربع در حال کاهش است. حباب سکه امامی ۱۸۳ هزار تومان و حباب سکه بهار آزادی ۳.۱۱ هزار تومان، نیم سکه ۴۱ هزار تومان و حباب گرم سکه ۳۱ هزار تومان و ربع سکه نیز ۳۶ هزار تومان افزایش یافت.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا