طلا و ارز

قیمت طلا و سکه امروز یکشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ / سکه امامی به کانال ۴۱ میلیونی بازگشت

به گزارش افق میهن:






قیمت طلا و سکه امروز یکشنبه بیست و یکم مرداد ۱۴۰۳ با کاهش قیمت دلار و کاهش کلیه قطعات و اوزان بازگشایی شد. به طوری که سکه های سنگین به کانال پایین افتادند. حباب سکه نیز در همه قسمت ها فرو ریخته است. لازم به ذکر است که قیمت دلار تا آخرین کانال کریدور پنجم کاهش یافته است.





به گزارش افق میهن،

قیمت طلا و سکه امروز یکشنبه بیست و یکم مرداد بازگشایی ۱۴۰۳ همزمان با بسته شدن بازار جهانی و کاهش قیمت دلار. گفتنی است، قیمت هر اونس طلا در بازار جهانی ۲۴۳۱ دلار است.

علاوه بر این، قیمت دلار نیز در معاملات پشتیبان روز گذشته با کاهش مواجه شد و به این ترتیب امروز با بازگشایی بازار، از کانال پایانی کریدور پنجم به سطح ششم سقوط کرده است.

قیمت سکه و طلا 21 مرداد

قیمت نقره کاهش یافت

امروز قیمت جهانی هر اونس نقره بدون تغییر در ۲۷ دلار و ۴۶ سنت باقی ماند. نقره ۹۹۹ گرم در بازار داخلی با ۴۰۰ تومان کاهش، هر گرم ۵۲ هزار و ۷۲۰ تومان فروخته شد.

سکه های سنگین به کانال پایین افتادند

بازار سکه امروز در همه قسمت ها روند نزولی داشت. در این زمان سکه امامی با افت ۴۰۰ هزار تومانی به کانال ۴۱ میلیون تنزل یافت و به ۴۱ میلیون و ۸۳۰ هزار تومان رسید. سکه بهار آزادی با ۳۰۰ هزار تومان کاهش به ۳۷ میلیون و ۳۷ میلیون و ۸۱۰ هزار تومان رسید.

طلا سکه شد

قیمت طلا امروز در روند نزولی قرار دارد و مانند سکه کاهش یافته است. هر مثقال طلا نیز با ۱۷۷ هزار تومان کاهش به ۱۵ میلیون و ۷۹ هزار تومان رسید. هر گرم طلای ۱۸ عیار با افت ۴۰ هزار و ۹۰۰ تومانی به کانال ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بازگشت و ۳ میلیون و ۴۸۱ هزار و ۲۰۰ تومان فروخته می شود. قیمت طلای مستعمل نیز با افت ۴۰ هزار و ۳۱۸ تومانی به ۳ میلیون و ۴۳۴ هزار و ۸۱۰ تومان رسید.

حباب سکه امروز در همه قسمت ها در حال کاهش است. حباب سکه امامی ۲۱۸ هزار تومان، حباب بهار آزادی ۶۸ هزار تومان، نیم سکه ۳۴ هزار تومان، ربع سکه ۹۲ هزار تومان و حباب گرم سکه ۵۲ هزار تومان کاهش یافت.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.

نماد داده پارس










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا