طلا و ارز

قیمت طلا و سکه امروز یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ / بازار طلا صعودی شد

به گزارش افق میهن:






قیمت طلا و سکه امروز یکشنبه هفتم مرداد ۱۴۰۳ در یک روند صعودی بازگشایی شد. قیمت طلا و قیمت سکه در بسیاری از نقاط افزایش یافت. حباب سکه نیز در بسیاری از نقاط فرو ریخته است. لازم به ذکر است با توجه به معاملات روز گذشته، قیمت دلار همچنان در کانال هشتم کریدور پنجم باقی مانده اما در همین کانال مشمول نوسانات فزاینده ای است.





به گزارش افق میهن،

قیمت طلا و سکه امروز یکشنبه هفتم مرداد ۱۴۰۳ همزمان با بسته شدن بازار جهانی با روندی صعودی بازگشایی شد. قیمت طلا افزایش یافت و بازار سکه نیز در بسیاری از نقاط افزایش یافت. تنها سکه گرمی ثابت ماند و سکه بهار آزادی نیز از آغاز معاملات نوسانات افزایش و کاهشی را تجربه کرد.

شایان ذکر است که قیمت جهانی هر اونس طلا امروز ۲۳۸۷ دلار است. همچنین لازم به ذکر است که بازارهای داخلی نیز امروز تعطیل هستند و به همین دلیل معاملات دلاری در مقیاس محدود و در بین بازیگران اصلی بازار انجام شد. معاملات در بازار آفلاین نیز وجود دارد. قیمت دلار روز گذشته در معاملات اخیر در کانال هشتم کریدور پنجم قرار گرفت و امروز نیز با افزایش ۴۰۰ تومانی در همین کانال نوسان کرد.

قیمت سکه و طلا ۷ مرداد

قیمت نقره افزایش یافت

امروز قیمت جهانی هر اونس نقره بدون تغییر در ۲۷ دلار و ۹۳ سنت باقی ماند. ۹۹۹ گرم نقره در بازار داخلی با ۱۹۰ تومان افزایش هر گرم ۵۲ هزار و ۸۵۰ تومان فروخته شد.

سکه داغ یخ زده بود

سکه امامی امروز با ۱۱۷ هزار تومان افزایش به ۴۱ میلیون و ۳۰۹ هزار تومان رسید. سکه بهار آزادی با نوسانات کاهشی و افزایشی همراه بود و در آن زمان با افزایش ۱۵ هزار تومانی به رقم ۳۷ میلیون و ۷۲۵ هزار تومان رسید.

قیمت طلا افزایش یافت

قیمت طلا امروز مجدداً روند صعودی داشته و نسبت به روز گذشته افزایش یافته است. هر مثقال طلا نیز با ۴۸ هزار تومان افزایش به ۱۴ میلیون و ۷۲۲ هزار تومان رسید. هر گرم طلای ۱۸ عیار با ۹ هزار و ۹۰۰ تومان اضافه به قیمت ۳ میلیون و ۳۹۸ هزار و ۱۰۰ تومان به فروش می رسد. قیمت طلای مستعمل نیز با ۹ هزار و ۷۹۵ تومان افزایش به ۳ میلیون و ۳۵۲ هزار و ۸۰۶ تومان رسیده است.

حباب سکه امروز در همه قسمت ها به جز سکه امامیه و ربع سکه در حال کاهش است. حباب سکه بهار آزادی ۱۱۶ هزار تومان، نیم سکه ۱۱ هزار تومان و حباب گرم سکه ۱۳ هزار تومان، حباب سکه امامی ۱۰ هزار تومان و ربع سکه ۲۲ هزار تومان کاهش یافت.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا