طلا و ارز

قیمت طلا و سکه امروز یک بهمن 1402

به گزارش ایران تحلیل:






قیمت طلا و سکه در ابتدا بهمن، با استفاده از دو روش مختلف بازگشایی شدند. طلا کاهش یافت و سکه ۱۰۰ تومان افزایش یافت. در دو روز گذشته بازار طلا شاهد دو روند صعودی و نزولی بود.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت طلا و سکه از امروز آغاز می شود بهمن در یک روند متعادل بازگشایی نشد. امروز قیمت طلا کاهش یافته و سکه ۱۰۰ تومان به دلار افزایش یافته است. این افزایش قیمت باعث شده است که سکه های سبک تری در آستانه ورود به کانال بالاتر قرار گیرند.

لازم به ذکر است که بازار جهانی طلا در پایان هفته قرار دارد و ۲۰۲۹ دلار تعیین شده است.

اسکرین شات 21 ژانویه 2024 در 12:15:57 ب.ظ

سکه امامی امروز یکشنبه یکم بهمن ۱۴۰۲ با افزایش ۲۵۰ هزار تومانی به قیمت ۳۱ میلیون و ۸۰۱ هزار تومان رسیده است. سکه بهار با ۲۲۰ هزار تومان افزایش ۲۸ میلیون و ۷۲۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

امروز قیمت نیم سکه با ۱۵۰ هزار تومان افزایش بازگشایی شد. این قطعه با قیمت ۱۷۹۰۰۰۰۰ تومان معامله می شود. ربع سکه در زمان نگارش این مطلب با ۱۵۰ هزار تومان افزایش با قیمت ۱۰ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان معامله می شود. سکه گرمی بدون تغییر و با قیمت ۶ میلیون تومان معامله می شود.

در زمان نوشتن، حباب سکه در تمام بخش‌ها صعودی است. حباب سکه امامی ۳۴۱ هزار تومان، سکه بهار ۲۸۶ هزار تومان، نیم سکه ۱۹۵ هزار تومان، ربع سکه ۱۷۳ هزار تومان و سکه گرم ۱۱ هزار تومان افزایش یافت.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا