طلا و ارز

قیمت طلا و سکه امروز ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ / قیمت طلا نوسانی شد

به گزارش افق میهن:






قیمت طلا و سکه امروز شنبه سیزدهم مرداد ۱۴۰۳ با افزایش تمامی قطعات و اوزان و همچنین افزایش قیمت دلار بازگشایی شد. قیمت طلا در ابتدای معاملات کاهش یافت و در این زمان افزایش یافت و قیمت سکه در تمامی نقاط افزایش یافت. حباب سکه نیز در بسیاری از نقاط بالا آمده است. لازم به ذکر است امروز قیمت دلار به کانال دوم کریدور ششم نزدیک شده است.





به گزارش افق میهن،

قیمت طلا و سکه امروز شنبه سیزدهم مرداد ۱۴۰۳ در یک روند صعودی که همزمان با افزایش قیمت اونس طلا در سراسر جهان و رشد قیمت دلار بود، بازگشایی شد. با این حال، بازار طلا در ابتدای بازگشایی روند نزولی را ثبت کرد و در این لحظه روند صعودی داشته است. شایان ذکر است که قیمت هر اونس طلا در بازار جهانی ۲۴۴۲ دلار بود که پنج دلار افزایش داشت.

علاوه بر این، قیمت دلار در معاملات روز گذشته افزایش یافته بود و به همین دلیل از آغاز معاملات امروز در یک روند صعودی قرار دارد و به کمترین سطوح کانال اول کریدور ششم رسیده است.

قیمت سکه و طلا ۱۳ مرداد

قیمت نقره افزایش یافت

امروز قیمت جهانی هر اونس نقره با چهار سنت افزایش به ۲۸ و ۵۶ سنت رسید. نقره ۹۹۹ گرم در بازار داخلی با ۹۵۰ تومان افزایش هر گرم ۵۶ هزار و ۹۳۰ تومان فروخته شد.

سکه امامی در افزایش قیمت پیشرو است

بازار سکه امروز در همه قسمت ها افزایش یافته است. قیمت سکه امامی با افزایش ۵۲۱ هزار تومانی به کانال ۴۳ میلیونی صعود کرد و ۴۳ میلیون و ۵۰۵ هزار تومان ثبت شد. سکه بهار آزادی با ۲۲۵ هزار تومان افزایش به ۳۸ میلیون و ۹۱۵ هزار تومان رسید.

قیمت طلا افزایش یافت

امروز قیمت طلا در ابتدای معاملات کاهش یافت و در این مقطع افزایش یافت. هر مثقال طلا نیز با ۸۱ هزار تومان افزایش به ۱۵ میلیون و ۷۵۹ هزار تومان رسید. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با قیمت ۲۳ هزار و ۱۰۰ تومان معادل ۳ میلیون و ۶۳۸ هزار و ۷۰۰ تومان به فروش می رسد. قیمت طلای مستعمل نیز با ۲۲ هزار و ۷۷۹ تومان افزایش به ۳ میلیون و ۵۹۰ هزار و ۱۶۱ تومان رسید.

حباب سکه امروز منبع آزادی فزاینده در تمام بخش های غیر سکه است. حباب سکه امامی ۱۴۱ هزار تومان، نیم سکه ۱۴ هزار تومان، ربع سکه ۱۰۷ هزار تومان، حباب گرم سکه ۵۵ هزار تومان و حباب سکه بهار آزادی ۱۹۷ هزار تومان افزایش یافت.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا