طلا و ارز

قیمت طلا و سکه امروز ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ / بازار طلا نزولی شد

به گزارش افق میهن:






قیمت طلا و سکه امروز یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ همزمان با تعطیلی بازار جهانی با کاهش کلیه قطعات و وزن بازگشایی شد. حباب سکه نیز در بسیاری از نقاط فرو ریخته است. لازم به ذکر است قیمت دلار در کانال اول کریدور ششم با نوسانات نزولی همراه بود.





به گزارش افق میهن،

قیمت طلا و سکه امروز یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ همزمان با بسته شدن بازار جهانی با روند نزولی بازگشایی شد. با این حال سکه بهار آزادی در ابتدای معاملات با نوسانات فزاینده ای مواجه شد و در حال حاضر روند نزولی را طی می کند. گفتنی است، قیمت هر اونس طلا در بازار جهانی ۲۴۴۲ دلار است.

همچنین قیمت دلار که روز گذشته در معاملات پشت سر هم با افزایش مواجه بود، امروز با بازگشایی بازار کاهش یافته و در حال حاضر در گام های اول و دوم کانال ابتدایی کریدور ششم در نوسان است.

قیمت سکه و طلا ۱۴ مرداد

قیمت نقره کاهش یافت

امروز قیمت جهانی هر اونس نقره بدون تغییر در ۲۸ دلار و ۵۶ سنت باقی ماند. نقره ۹۹۹ گرم در بازار داخلی ۵۶ هزار و ۳۴۰ تومان با ۵۴۰ تومان کاهش فروخته شد.

قیمت سکه کاهش یافت

بازار سکه امروز در همه قسمت ها سیر نزولی دارد. قیمت سکه امامی با ۴۵۱ هزار تومان کاهش به ۴۳ میلیون و ۲۰۸ هزار تومان رسید. سکه بهار آزادی نیز با ۳۰۵ هزار تومان کاهش به ۳۸ میلیون و ۶۹۰ هزار تومان رسید.

قیمت طلا کاهش یافت

قیمت طلا امروز بار دیگر شاهد روند نزولی بود و نسبت به روز گذشته کاهشی را به ثبت رساند. هر مثقال طلا نیز با ۴۴۷ هزار تومان کاهش به ۱۵ میلیون و ۵۶۳ هزار تومان رسید. هر گرم طلای ۱۸ عیار با تخفیف ۷۱ هزار و ۵۰۰ تومان به ارزش ۳ میلیون و ۶۲۶ هزار تومان به فروش می رسد. قیمت طلای مستعمل با ۷۰ هزار و ۶۱۴ تومان کاهش به ۳ میلیون و ۵۷۷ هزار و ۶۳۳ تومان رسید.

حباب سکه امروز منبعی برای کاهش آزادی در همه حوزه‌های غیرسکه است. حباب سکه امامی ۱۱۳ هزار تومان، حباب نیم سکه ۲۵ هزار تومان، ربع سکه ۱۱۳ هزار تومان، حباب گرم سکه ۱۵۷ هزار تومان و حباب سکه بهار آزادی ۰۰۰ تومان افزایش یافت.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا