طلا و ارز

قیمت طلا و سکه امروز ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ / بازار طلا امروز در سردرگمی قرار گرفت

به گزارش افق میهن:






قیمت طلا و سکه امروز سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ در یک روند نامتعادل بازگشایی شد. قیمت طلا با نوسانات افزایشی و کاهشی همراه شد و بازار سکه در تمامی بخش ها افزایش یافت. حباب سکه در بسیاری از نقاط فرو ریخته است. لازم به ذکر است که قیمت دلار امروز کاهش یافت.





به گزارش افق میهن،

قیمت طلا و سکه امروز سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ با روندی نوسانی بازگشایی شد. به نظر می رسد افزایش اونس جهانی طلا نیروی کافی برای افزایش قیمت طلای داخلی نداشته و این بازار را دستخوش نوسانات نزولی و صعودی کرده است. بازار سکه شاهد روند صعودی است و تنها سکه امامی با نوسانات افزایش و کاهش همراه بوده است. شایان ذکر است قیمت جهانی هر اونس طلا با هفت دلار افزایش به ۲۴۱۳ دلار رسید.

قیمت سکه و طلا 16 مرداد

قیمت نقره کاهش یافت

امروز قیمت جهانی هر اونس نقره با ۲۳ سنت کاهش به ۲۶ دلار و ۷۹ سنت رسید. نقره ۹۹۹ گرمی با ۲۹۰ تومان کاهش هر گرم ۵۳ هزار و ۸۰۰ تومان در بازار داخلی فروخته شد.

تاریخچه قیمت سکه از بازار طلا جدا شد

بازار سکه امروز شاهد روند صعودی بود و سکه امامی تنها بخش پر نوسان بازار سکه بود. سکه امامی در این زمان با ۹۳ هزار تومان افزایش به ۴۲ میلیون و ۹۵۲ هزار تومان رسید. سکه بهار آزادی با ۱۳۰ هزار تومان افزایش به ۳۸ میلیون و ۴۲۵ هزار تومان رسید.

همچنین قیمت نیم سکه ۵۰ هزار تومان و ربع سکه ۱۵۰ هزار تومان افزایش یافت که به ترتیب معادل ۲۳ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان و ۱۵ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان است. قیمت سکه گرمی نیز با پنج هزار تومان افزایش به هفت میلیون و ۱۰۵ هزار تومان رسید.

قیمت طلا کاهش یافت

حباب سکه امروز در همه قطعات به جز ربع در حال کاهش است. حباب سکه امامی ۱۱۵ هزار تومان، بهار آزادی ۱۴۰ هزار تومان، نیم سکه ۵۵ هزار تومان، حباب گرم سکه ۲۱ هزار تومان و ربع سکه ۱۰۲ هزار تومان افزایش یافت.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.

نماد داده پارس










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا