طلا و ارز

قیمت طلا و سکه امروز ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ / بازار طلا افزایشی شد

به گزارش افق میهن:






قیمت طلا و سکه امروز چهارشنبه هفدهم مرداد ۱۴۰۳ در یک روند نامتعادل بازگشایی شد. قیمت طلا با پیشرو بودن اونس طلا در جهان افزایش یافت و بازار سکه در سراسر جهان کاهش یافت. حباب سکه نیز در همه قسمت ها فرو ریخته است. لازم به ذکر است قیمت دلار در کانال اول کریدور ششم کاهش یافت.





به گزارش افق میهن،

قیمت طلا و سکه امروز چهارشنبه هفدهم مرداد ۱۴۰۳ در یک روند نامتعادل بازگشایی شد. قیمت طلا همزمان با افزایش قیمت هر اونس طلا در سطح جهان افزایش یافت و بازار سکه کاهش یافت. اما سکه امامی امروز با نوسانات اپیلاسیون و کاهشی همراه بوده است. شایان ذکر است که قیمت هر اونس طلا در بازار جهانی ۲۳۹۵ دلار با ۶ دلار افزایش بوده است.

قیمت دلار نیز در معاملات پشتیبان روز گذشته با کاهش مواجه شد و به این ترتیب امروز با بازگشایی بازار؛ نوسانات در مرحله دوم کانال اول کریدور ششم رخ داد.

قیمت سکه و طلا 17 مرداد

قیمت نقره کاهش یافت

امروز قیمت جهانی هر اونس نقره با دو سنت کاهش به ۲۶ و ۹۶ سنت رسید. نقره ۹۹۹ گرمی در بازار داخلی با ۱۴۰ تومان کاهش معادل ۵۳ هزار و ۱۸۰ تومان به فروش رسید.

سکه امامی نوسان داشت

بازار سکه امروز در همه قسمت ها روند نزولی داشت و تنها سکه امامی با اپیلاسیون و کاهش نوسانات همراه بود. در این زمان قیمت سکه امامی با افت ۱۲ هزار تومانی به ۴۲ میلیون و ۷۸۳ هزار تومان رسید. سکه بهار آزادی نیز با ۲۰۵ هزار تومان کاهش به ۳۸ میلیون و ۲۹۰ هزار تومان رسید.

قیمت طلا افزایش یافت

قیمت طلا امروز روندی صعودی داشته و برخلاف بازار سکه افزایش یافته است. هر مثقال طلا نیز با ۱۱۶ هزار تومان افزایش به ۱۵ میلیون و ۳۵۲ هزار تومان رسید. هر گرم طلای ۱۸ عیار با قیمت ۲۳ هزار و ۸۰۰ تومان معادل ۳ میلیون و ۵۴۳ هزار و ۶۰۰ تومان به فروش می رسد. قیمت طلای مستعمل نیز با ۲۳ هزار و ۴۶۲ تومان افزایش به ۳ میلیون و ۴۹۶ هزار و ۳۱۲ تومان رسید.

حباب سکه امروز در همه قسمت ها در حال کاهش است. حباب سکه امامی ۳۸ هزار تومان، بهار آزادی ۲۲۵ هزار تومان، نیم سکه ۶۸ هزار تومان، ربع سکه ۵۸ هزار تومان و حباب گرم سکه ۱۰ هزار تومان کاهش یافت.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.

نماد داده پارس










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا