طلا و ارز

قیمت طلا و سکه امروز ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ / سکه امامی در آستانه سقوط به کانال ۴۴ میلیونی قرار گرفت

به گزارش ایران تحلیل:






قیمت طلا و سکه در اولین روز هفته با دو روند متفاوت باز شد. قیمت طلا با وجود افزایش قیمت دلار در تمامی نقاط افزایش یافت و سکه کاهش یافت. معامله گران سقوط میلیونی حباب سکه را دلیل افت قیمت می دانند.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت طلا و سکه در آغاز معاملات امروز با یکدیگر نامتعادل بود. طلا گران شد و سکه سقوط کرد. اگرچه این کاهش قیمت یک میلیونی نبود، اما توانست بخش هایی از سکه را به کانال پایین بکشاند.

عکس صفحه 6 آوریل 2024 در 1:39:09 ب.ظ

شایان ذکر است شانزدهمین حراج استاندارد شمش طلا یکشنبه نوزدهم برگزار می شود. فروردین ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد. برگزاری این سری از حراج ها که از سال گذشته در محل صرافی ها برگزار می شود در سال جدید نیز ادامه خواهد داشت و این اولین حراج سال ۱۴۰۳ است که می توان گفت کاهش قیمت سکه ناشی از نزول میلیون ها حباب ناشی از این حراج در روز یکشنبه برگزار می شود.

در زمان نگارش این مقاله، قیمت جهانی طلا صعودی است و ۲۳۲۹ دلار معامله می شود.

قیمت انواع سکه کاهش یافت

سکه امامی امروز شنبه ۱۸ فروردین با کاهش ۸۰۴۰۰۰ تومانی بازگشایی شد. این قطعه در زمان نگارش این مطلب با قیمت ۴۵ میلیون و چهار هزار تومان معامله می شد. سکه بهار ۴۱ میلیون و ۷۹۰ هزار تومان با افت ۲۲۰ هزار تومانی معامله شد.

طلا گران شد

قیمت طلا در زمان نوشتن این مقاله در حال افزایش است. هر مثقال طلای ۱۸ عیار نیز ۱۰۰ هزار تومان گران شد و ۱۵ میلیون و ۶۶۷ هزار تومان معامله می شود. هر گرم طلای ۱۸ عیار معادل سه میلیون و ۶۱۴ هزار تومان با ۲۰ تومان افزایش عرضه می شود. قیمت طلای مستعمل سه میلیون و ۵۶۶ هزار تومان است.

حباب سکه امروز شنبه در تمامی نقاط نزولی است. حباب سکه امامی یک میلیون و ۶۸۳ هزار تومان، سکه بهار یک میلیون و ۶۴ هزار تومان، نیم سکه یک میلیون و ۱۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۹۲۵ هزار تومان و سکه گرمی ۱۱۰ هزار تومان است.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا