طلا و ارز

قیمت طلا و سکه امروز ۱۸ مرداد ۱۴۰۳

به گزارش افق میهن:






قیمت طلا و سکه در آخرین روز معاملاتی هفته سوم مرداد ریتم یکنواخت نبود و با هر سه روند صعودی، نزولی و خنثی رد و بدل شد. معامله گران عدم قطعیت رویدادهای سیاسی را دلیل رکود بازار سهام و سردرگمی قیمت در بازار طلا می دانند.





به گزارش افق میهن،

قیمت طلا و سکه با وجود افزایش ۱۰ دلاری هر اونس طلای جهانی، امروز روند ثابتی را نشان نداد. روز پنجشنبه قیمت طلا همگام با حرکت دلار کاهش محدودی را به ثبت رساند، سکه امامی با اندکی افزایش و سایر قطعات سکه نیز بدون تغییر قیمت معامله شد.

قیمت طلای سکه امروز 18 است مرداد 1403

طی هفته گذشته، رویدادهای سیاسی و سیگنال‌های نامطلوب که به طور مستمر به بازارهای داخلی و بین‌المللی ارسال می‌شد، ریتم مبادلات را با بلاتکلیفی و سردرگمی رقم زده است. ماجرای ترور اسماعیل هنیه در تهران علاوه بر بازارهای داخلی، بازارهای جهانی از جمله اونس طلا را با فراز و نشیب هایی همراه کرد.

با وجود ابهامات سیاسی و اینکه تهران هنوز پاسخ روشنی به اقدامات رژیم صهیونیستی نداده است، تمایل تجار به تبادل نظر کم است.

لازم به ذکر است که اونس جهانی طلا در روز پنجشنبه ۱۸ هجری شمسی کاهش یافت مرداد به ۲۳۹۷ دلار رسید و ۱۳ دلار افزایش یافت. اونس جهانی نقره با ۱۵ سنت افزایش به ۲۶ دلار و ۸۴ سنت رسید. هر گرم نقره ۹۹۹ نیز ۵۳ هزار و ۲۰۰ تومان و ۱۹۰ تومان افزایش یافت.

سکه امامی به کانال ۴۳ میلیون رسید

گفتنی است، نیم سکه، ربع سکه و گرم سکه بدون تغییر قیمت معامله شدند. این قطعات به ترتیب ۲۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ۱۵ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان و ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بوده است.

حباب سکه افزایش یافته است

قیمت طلا در آخرین روز هفته کاهش محدودی را ثبت کرد. هر مثقال طلای ۱۸ عیار نیز با افت ۴۳ هزار تومانی به ارزش ۱۵ میلیون و ۴۳۸ هزار تومان معامله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با ۱۹ هزار تومان کاهش، ۳ هزار و ۵۶۴ هزار تومان معامله شد. قیمت طلای مستعمل نیز سه میلیون و ۵۱۷ هزار تومان معامله شد.

حباب سکه در روز پنجشنبه در تمامی بخش ها افزایش یافت. حباب سکه امامی ۳۲ هزار تومان، سکه بهار ۴۳ هزار تومان، نیم سکه ۶ هزار تومان، ربع سکه پنج هزار تومان و سکه گرم سه هزار تومان رشد کردند.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.

نماد داده پارس










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا