طلا و ارز

قیمت طلا و سکه امروز ۱ مرداد ۱۴۰۳ / بازار طلا نزولی شد

به گزارش افق میهن:






قیمت طلا و سکه امروز دوشنبه ۱۰ دی مرداد ۱۴۰۳ در یک روند نامتعادل بازگشایی شد. قیمت طلا همراه با کاهش اونس جهانی و کاهش قیمت دلار کاهش یافت و قیمت سکه روند متعادلی را از خود نشان نداد. قطعات بزرگ کاهش یافته و قطعات کوچک ثابت مانده اند. حباب سکه نیز در بسیاری از نقاط بالا آمده است. لازم به ذکر است امروز قیمت دلار همچنان در کانال هفتم کریدور پنجم ثابت است.



به گزارش افق میهن، قیمت طلا و سکه امروز دوشنبه ۱ مرداد سال ۱۴۰۳ با روندی نامتعادل بازگشایی شد، بازار طلا همراه با اونس جهانی کاهش یافت و بازار سکه نیز در قطعات کوچک ثابت ماند و تنها قطعه سکه امامی و سکه بهار آزادی کاهش یافت.

شایان ذکر است که قیمت هر اونس طلا امروز در سراسر جهان در معرض نوسانات نزولی و صعودی است و در حال حاضر با ۱۶ سنت کاهش در ۲۴۰۴ دلار است. قیمت دلار نیز در معاملات پشتیبان روز گذشته با کاهش مواجه شد و به این ترتیب امروز با افتتاح کریدور پنجم در سطح چهارم کانال هفتم قرار گرفت.

قیمت سکه و طلا 1 مرداد

قیمت نقره کاهش یافت

امروز قیمت جهانی هر اونس نقره با ۱۱ سنت کاهش به ۲۹ دلار و ۱۱ سنت رسید. قیمت نقره ۹۹۹ گرمی با ۳۷۰ تومان کاهش در بازار داخلی، گرمی ۵۳ هزار و ۷۷۰ تومان فروخته شد.

قطعات کوچک یخ زده بودند

بازار سکه امروز روند متعادلی را نشان نداد و قیمت سکه امامی با ۱۴۹ هزار تومان کاهش به ۴۰ میلیون و ۳۱۰ هزار تومان رسید. سکه بهار آزادی نیز با ۵۸۰ هزار تومان کاهش به ۳۷ میلیون و ۱۰ هزار تومان رسید.

قیمت طلا کاهش یافت

قیمت طلا امروز نسبت به روز گذشته کاهش یافته است. در این مرحله هر مثقال طلا با افت ۱۶۳ هزار تومانی به ۱۴ میلیون و ۳۶۸ هزار تومان رسیده است. هر گرم طلای ۱۸ عیار با تخفیف ۳۶۰۰۰ تومان معادل ۳ میلیون و ۳۱۷۰۰۰ ۱۰۰ تومان به فروش می رسد. قیمت طلای مستعمل نیز با ۳۵ هزار و ۵۳۵ تومان کاهش به ۳ میلیون و ۲۷۲ هزار و ۸۵۳ تومان رسید.

حباب سکه امروز در تمام نقاط به جز سکه امامی و بهار آزادی در حال افزایش است. حباب سکه امامی ۸۹ هزار تومان و حباب سکه بهار آزادی ۵۰۹ هزار تومان کاهش یافت. حباب نیم سکه ۴۱ هزار تومان، ربع سکه ۳۰ هزار تومان و حباب گرمی سکه ۱۰ هزار تومان کاهش یافت.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا