طلا و ارز

قیمت طلا و سکه امروز ۲۳ تیر ۱۴۰۳ / بازار طلا کاهشی شد

به گزارش افق میهن:






قیمت طلا و سکه امروز شنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۳ در یک روند نامتعادل بازگشایی شد. قیمت طلا همراه با کاهش اونس جهانی و کاهش قیمت دلار کاهش یافت و قیمت سکه روند متعادلی را از خود نشان نداد. اما سکه امامی نوسانات کاهشی را نشان داد و قطعات باقیمانده ثابت یا افزایشی بود. حباب سکه نیز در همه قسمت ها بالا رفته است. لازم به ذکر است امروز قیمت دلار تا کانال هفتم کریدور پنجم کاهش یافت.



به گزارش افق میهن، قیمت طلا و سکه امروز شنبه ۲۳ تیر در سال ۱۴۰۳ یک روند نامتعادل باز شد، بازار طلا همراه با اونس جهانی سقوط کرد و بازار سکه نیز در برخی نقاط افزایش یافت. شایان ذکر است که قیمت جهانی هر اونس طلا امروز ۲۴۱۱ دلار است.

علاوه بر این، قیمت دلار در معاملات پشتیبان از عصر دیروز کاهش یافته بود و به همین دلیل امروز با باز شدن بازار از کریدور پنجم به کانال هفتم سقوط کرد.

قیمت سکه و طلا 23 تیر

قیمت نقره کاهش یافت

امروز قیمت جهانی هر اونس نقره با یک سنت افزایش به ۳۰ دلار و ۷۹ سنت رسید. ۹۹۹ گرم نقره در بازار داخلی با ۱۰۰ تومان کاهش معادل ۵۷ هزار و ۷۴۰ تومان در هر گرم فروخته شد.

نیم سکه و سکه گرمی منجمد شد

بازار سکه امروز روند متعادلی را نشان نداد و قیمت سکه امامی در مرز ۳۹ میلیون نوسان داشت. سکه امامی در این زمان با ۶۰ هزار تومان کاهش ۴۰ میلیون و ۸۴ هزار تومان و سکه بهار آزادی با ۱۰۰ هزار تومان افزایش به ۳۷ میلیون و ۱۰ هزار تومان رسید.

قیمت طلا کاهش یافت

قیمت طلا امروز کاهش یافته و روند نزولی دارد. اما مثقال طلا افزایش یافته و هر مثقال طلا ۱۲ هزار تومان افزایش داشته و اکنون به ۱۴ میلیون و ۵۷۶ هزار تومان رسیده است. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با ۸ هزار و ۴۰۰ تومان کاهش به ۳ میلیون و ۳۶۳ هزار و ۹۰۰ تومان فروخته می شود. قیمت طلای کارکرده نیز با ۸۲۰۰ تومان کاهش به ۳۳۱۹.۹۴ تومان رسید.

حباب سکه امروز در همه قسمت ها افزایشی است. حباب سکه امامی ۲۴ هزار تومان، بهار آزادی ۱۶۶ هزار تومان، نیم سکه ۳۶ هزار تومان، ربع سکه ۶۸ هزار تومان و حباب گرم سکه ۹ هزار تومان افزایش یافت.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا